ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი

პედაგოგიკურ მეცნიერებათა დეპარტამენტი

აკადემიური პერსონალი

სახელი და გვარი: მარინე გურგენიძე
აკადემიური თანამდებობა: ასოც. პროფესორი
დაბადების თარიღი: 07.09.1962 წ.
მისამართი: ქ. ბათუმი, შ. ხიმშიაშვილის ქ. N9, ბინა N42
ელ-ფოსტა: marine.gurgenidze@bsu.edu.ge
ტელეფონი: (+995) 579251231
განათლება:
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: განათლების დოქტორი (BSU №000004; სარეგისტრაციო ნომერი - 1301373)
განათლების მიმართულება, დარგი: სოციალური პედაგოგიკა
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ექიმი - თერაპევტი; დიპლომის რეკვიზიტები: დიპლომი წარჩინებით; ИВ №259340; თბილისის შრომის წითელი დროშის ორდენოსანი სახელმწიფო სამედიცინო ინსტიტუტი
განათლების მიმართულება, დარგი: მედიცინა; შინაგანი მედიცინა
სამეცნიერო ინტერესების სფერო:
  • სასკოლო გარემო და მოსწავლეთა ჯანმრთელობა
  • სასკოლო ჰიგიენა
  • ინკლუზიური განათლება
  • პედაგოგიკა
  • ასაკობრივი პედაგოგიკა
  • სოციალური პედაგოგიკა
  • განათლების სოციალური საფუძვლები 
სამუშაო გამოცდილება:
  • 2021 წლიდან - სპეციალური განათლების (მასწავლებლის განათლების) უმაღლესი განათლების დარგობრივი საბჭოს წევრი (MES 4 21 0000787266; 11/08/2021)
  • 2022-2023 წლიდან დღემდე    ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის  ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის პედაგოგიურ მეცნიერებათა დეპარტამენტის ხარისხის უზრუნველყოფის კოორდინატორი
  • 2018-დან დღემდე - ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ასოცირებული პროფესორი;
  • 2009- 2018 - განათლების ფაკულტეტის ასისტენტ-პროფესორი;
  • 2016 წლიდან დღემდე - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პროფესიული პროგრამების მართვისა და უწყვეტი განათლების ცენტრის ტრენერი;
  • ხელმძღვანელი და განმახორციელებელი შემდეგი მოკლევადიანი საგანმანათლებლო პროგრამებისა:
  • ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლის მასწავლებლის განვითარების მოკლევადიანი საგანმანათლებლო პროგრამა „ინკლუზიურ განათლება ზოგადსაგანმანათლებლო სკოლაში“
  • სკოლამდელი განათლების სექტორის განვითარების მოკლევადიანი საგანმანათლებლო პროგრამა „ინკლუზიურ განათლება  სკოლამდელ საფეხურზე“;
  • 2019 წლიდან დღემდე - ჯანდაცვის სამინისტროსა და სოციალური სააგანტოს ერთობლივ პროექტში შერჩეული და დაფინანსებული მოკლევადიანი პროფესიული მომზადება-გადამზადების პროგრამის „ბაგა-ბაღის აღმზრდელი (გსმ ბავშვთა განვითარების თავისებურებანი)" ხელმძღვანელი და განმახორციელებელი.
  • 2017 წლიდან დღემდე -  პროფესიული განათლების მასწავლებელი, პროფესიული საგანმანათლებლო პროგრამის „ბაგა-ბაღის აღმზრდელი პედაგოგი“ ხელმძღვანელი და მოდულების „განსაკუთრებული საჭიროების მქონე ბავშვებთან მუშაობის თავისებურებები“ და „ჯანმრთელობა და უსაფრთხოება“ განმახორციელებელი;
  • 2008-2009 - შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა და მედიცინის ფაკულტეტის ბიოლოგიის დეპარტამენტის მასწავლებელი (0,5 საშტატო ერთეულზე);
  • 2007-2008 - შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა და მედიცინის ფაკულტეტის ბიოლოგიის დეპარტამენტის მასწავლებელი (1,0 საშტატო ერთეულზე);
  • 2006-2007 - შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებათა და მედიცინის ფაკულტეტის ბიოლოგიის დეპარტამენტის მასწავლებელი (საათობრივი ანაზღაურების წესით);
  • 2006-2015 - შპს ბათუმის ეკოლოგიური ინსტიტუტი, ლექტორი (საათობრივი ანაზღაურების წესით);
  • 1992-2006 - აჭარის კოოპერაციული ინსტიტუტი,  სამკურნალო ფიზკულტურისა და რეაბილიტაციის სპეციალობაზე ანატომიისა და ფიზიოლოგიის კათედრის გამგე და კათედრაზე უფროსი მასწავლებელი;
  • 1993–1996 - აჭარის ჯანდაცვისა და სოცუზრუნველყოფის სამინისტროს საავადმყოფო-პოლიკნინიკური გაერთიანება, სტაციონარის მორიგე ექიმი;
  • 1996-2009 - აჭარის სადიაგნოსტიკო და აღდგენითი მკურნალობის ცენტრი, სტაციონარის  მორიგე ექიმი;
  • 1987-1994 - ბათუმის სასწრაფო სამედიცინო დახმარების სადგური, მორიგე ექიმი.

 

გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. Nana Makaradze, Marine Gurgenidze, Natia Makaradze, Anano Diasamidze, Ia Khasaia. CHALLENGES IN COLLABORATIVE PARTNERSHIP BETWEEN PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS AND CHILDREN'S FAMILIES. Conference name: 18th International Technology, Education and Development Conference
    Dates: 4-6 March, 2024; Location: Valencia, Spain, INTED2024 Proceedings; Publication year: 2024; Pages: 2432-2440; ISBN: 978-84-09-59215-9, ISSN: 2340-1079; doi: 10.21125/inted.2024.0675https://library.iated.org/view/MAKARADZE2024CHA
  2. Mamuladze, N., Makaradze, N., Didmanidze, I., Gurgenidze, M., Samnidze, N.; Akhvlediani, N.; Zaslavskyi, V.; Olga, Yamkova. Promoting Successful Inclusion of Students with Special Needs Using the Core Principles of Universal Design for Learning. Published in: 2023 13th International Conference on Dependable Systems, Services and Technologies (DESSERT). Date of Conference: 13-15 October 2023; Date Added to IEEE Xplore: 06 February 2024; ISBN Information: Electronic ISBN:979-8-3503-9611-9, Print on Demand(PoD) ISBN:979-8-3503-9612-6. DOI: 10.1109/DESSERT61349.2023.10416518; Publisher: IEEE; © Copyright 2024 Elsevier B.V., All rights reserved. Conference Location: Athens, Greece. https://ieeexplore.ieee.org/document/10416518
  3. M. Gurgenidze, N. Makaradze, I. Didmanidze, N. Mikeladze, N. Akhvlediani. THE STATE OF USE OF COMPUTER PROGRAMS AND MOBILE APPLICATIONS AMONG ADOLESCENTS OF CITY AND REGIONAL SCHOOLS. Conference name: 16th annual International Conference of Education, Research and Innovation, Dates: 13-15 November, 2023, Location: Seville, Spain; Appears in: ICERI2023 Proceedings, Publication year: 2023, Pages: 6913-6922, ISBN: 978-84-09-55942-8, ISSN: 2340-1095, doi: 10.21125/iceri.2023.1721 https://library.iated.org/view/GURGENIDZE2023STA
  4. თ. გაგოშიძე, მ. გურგენიძე, ნ. მაკარაძე, ნ. მიქელაძე. სასწავლო კურსი „აუტიზმის სპექტრის მქონე მოსწავლეებთან მუშაობა სკოლაში“. ISBN 978-9941-36-060-2 © ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, თბილისი, 2023 (382 გვერდი) 
  5. მ. გურგენიძე, ც. კაპანაძე, ნ. მამულაძე, ა. მიქიაშვილი, მ. მიქიაშვილი. საკითხავი მასალა კურსისთვის  „მხედველობის დარღვევის მქონე პირთა სწავლების მეთოდები და განვითარების თავისებურებები“. ISBN 978-9941-36-107-4 © ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, თბილისი, 2023 (234 გვერდი)
  6. თ. აბაშიძე, მ. გურგენიძე, ნ. მიქელაძე, ი. ჟვანია. საკითხავი მასალა კურსისთვის „ემოციური და ქცევითი დარღვევების მქონე მოსწავლეთა სწავლება“. ISBN 978-9941-36-107-4 © ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა, თბილისი, 2023 (238 გვერდი) 
  7. მარინე გურგენიძე; „სკოლის ექიმი“; გამომცემლობა „შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი“; 249 გვ. გრიფი - ISBN 978-9941-12-621-5; მონოგრაფია;
  8. რეცენზენტი რამაზ სურმანიძის მშობლების, პედაგოგებისა და სკოლის ექიმებისთვის განკუთვნილი დამხმარე სახელმძღვანელოს „ბავშვთა და მოზარდთა ასაკობრივ - სქესობრივი აღზრდის საფუძვლები“; წიგნი გამოიცა ქალთა არასამთავრობო ორგანიზაციის „სოხუმი“ მხარდაჭერით აშშ-ს სახელმწიფო დეპარტამენტის პროგრამის S/GWI Global Women, Peace and Secority - ს ფარგლებში. გამოცემის წელი 2016.
  9. Gurgenidze M., Makaradze, N., Nakashidze-Makharadze, T., Karmanova, A., Nikiforova, Z., Sheleiko, V.A., Enhancing Teachers’ Digital Competence for Professional Development in Distance Mode Innovations in Digital Economy Third International Scientific Conference,, vol 1619, 277–291; https://doi.org/10.1007/978-3-031-14985-6_20;  2022
  10. M. Gurgenidze, N. Makaradze, N. Mamuladze, M. Mikeladze, T. Kapanadze. ADAPTATION OF FIRST GRADERS TO THE CLASSROOM LEARNING ENVIRONMENT IN A PANDEMIC CRISIS. Conference name: 16th International Technology, Education and Development Conference. Pages: 5859-5866; Publication year: 2022; ISBN: 978-84-09-37758-9; ISSN: 2340-1079; doi: 10.21125/inted.2022.1496; March, 2022; https://library.iated.org/view/MAKARADZE2022ADA?fbclid=IwAR0bSz4vgbA2ksa5IHRctWWa30rpLOPLR5zT4bOc9qlxwpTs4y7MlfjuSqg;
  11. M. Gurgenidze, N. Makaradze, V. Zaslavski, N. Samnidze, T. Nakashidze-Makharadze, M. Diasamidze. Challenges of Using Computer-Based Educational Technologies in Higher Education. No. 5 (2021): Modeling, control and information technologies:Proceedings of V International scientific and practical conference.DOI: https://doi.org/10.31713/MCIT.2021.19https://itconfdoc.nuwm.edu.ua/index.php/ITConf/article/view/269
  12. M. Gurgenidze; T. Nakashidze-Makharadze, N. Makaradze;  „DISTANCE LEARNING – A CHALLENGE FOR GEORGIAN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS“; doi: 10.21125/iceri.2020.1377; ISBN: 978-84-09-24232-0; ISSN: 2340-1095; Publication year: 2020; International Academy of Technology, Education and Development (IATED); Publisher:  IATED Academy; Plaza Legion Española, 11; 46010 Valencia; SPAIN          6; (pp. 6424-6429) 2020;
  13. Marine Gurgenidze, Nino Samnidze, Medea Diasamidze, Tatia Nakashidze-Makharadze, Nana Makaradze;  „Foreign language learning anxiety in adults and their coping strategies“; New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences. Vol. 7 No. 1 Registration: SLBT 375, Free Port, Famagusta, (North) Cyprus;  (pp.117-125) (2020); DOI: 10.18844/prosoc.v7i1.4873; 12th World conference on educational Sciences (WCES 2020) Ayvansaray University, Istanbul, Turkey; 06-08 February; ISSUE 1;
  14. Marine gurgenidze; Nani Mamuladze; Nana Makaradze; „Private Tutoring: problems and solutions”; RS Global, WORLD SCENCE №6(34); Vol 7; ISSN 2413-1032; P. 47-52; WARSAW, POLAND; 2018; pp. 47-52;   INDEX GOPERNIKUS, Google shcoular; http://archive.ws-conference.com/wp-content/uploads/6_34.zip;
  15. Marine gurgenidze, Nani Mamuladze; „The Role of Cultural Events in Rehabilitation, Therapy and Education of People with Special Needs“; Journal of Education and Practice; (Online) Vol.8, No.13;  www.iiste.org; ISSN 2222-1735 (Paper); ISSN 2222-288X; USA; 2017; pp. 35-38; The IC Impact factor value of this journal is 7.15; EBSCO (U.S.); Index Copernicus (Poland); Ulrich's Periodicals Directory (ProQuest, U.S.); Journal TOCS (UK); PKP Open Archives Harvester (Canada); Bielefeld Academic Search Engine (Germany); Elektronische Zeitschriftenbibliothek EZB (Germany); SCI-Edge (U.S.); Open J-Gate (India); OCLC WorldCat (United States); Universe Digtial Library (Malaysia); NewJour (Georgetown University Library, U.S.); Google Scholar; http://iiste.org/Journals/index.php/JEP/ar%20ticle/view/36994/38033; 
  16. Marine Gurgenidze, Sopio Ananidze; „GENERATIO NAL PROBLEMS AND THEIR SOLUTION“; Евразийский союз Ученых №2(35); XXXV Международная Научно-Практическая Конференция “Актуальные проблемы в современной науке и пути их решени”; Учредитель и издатель Евразийский Союз Ученых (ЕСУ) ,,Info@euroasia-sciense.ru’’ –ISSN; 2411-6467; .2017; გვ.44-46; ინდექსირებულია РИНЦ E-library; Google scholar-ში; http://euroasia-science.ru/konferencii/evrazijskij-soyuz-uchenyx-35/http://euroasia-science.ru/wp-content/uploads/2017/03/selection1-1.pdf;
  17. Marine gurgenidze, Nani Mamuladze; „Education Based on folk traditions”; East Europian Scientific Journal, Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe 1(5); "NOWA PERSPEKTYWA" spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia=ООО "Новая Перспектива"; Warshava, Polsha; 2016 ; pp. 52-54; РИНЦ; Google scholar; https://eesa-journal.com/wp-content/uploads/2017/01/EESJ_c%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_5_2.pdfhttps://eesa-journal.com/en/2016/01/29/east-european-science-journal-1-2016/;
  18. მარინე გურგენიძე, „ასპერგერის სინდრომი, განვითარების საშუალებები“; VIII საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა; 2017; ISSN:2298-0539; გვ. 44-49;
  19. მარინე გურგენიძე, ნანი მამულაძე, გული შერვაშიძე; „ქართული ოჯახის პედაგოგიური კულტურა და ტრადიციები“; VI საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“,  ქუთაისი 2015 წ; ISSN:2298-0539;
  20. მარინე გურგენიძე; ,,აუტიზმის მქონე ბავშვთა სწავლებისა და აღზრდის გზები და საშუალებები’’, IBSU. აბრეშუმის გზის მე-9 საერთაშორისო კონფერენცია,  თბილისი - ბათუმი, საქართველო; 23-25 მაისი, 2014;
  21. მარინე გურგენიძე, ნანი მამულაძე; „შინ სწავლების თავისებურებები, პრობლემები და მათი გადაჭრის გზები“; საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერე­ბები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II”. ბათუმი. 24-26 ოქტომბერი, 2014წ.;
  22. მარინე  გურგენიძე; “სასკოლო გარემო და მოსწავლეთა ემოციური განვითარება“; V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური  კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“; შრომები; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი;  პედაგოგიური ფაკულტეტი; 5-6 ივლისი, 2014;
  23. მარინე გურგენიძე; „მოსწავლეთა ფიზიკური განვითარების პრობლემები და მათი პრევენცია“; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი (პედაგოგიური ფაკულტეტი); ქუთაისის უნივერსიტეტი; საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემია; ერთობლივი სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია მიძღვნილი აკადემიკოს ვარლამ ქელბაქიანის დაბადებიდან 80 წლისთავისადმი; შრომები; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნვერსიტეტის გამომცემლობა; 2013;
  24. მარინე გურგენიძე, ნატო შეროზია; „დისკუსია - სწავლების ინტერაქტიური მეთოდი“; საქართველოს ახალგაზრდა მეცნიერთა საზოგადოებრივი აკადემია, საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი ინტელექტუალი, გვ. 46-52;  Georgian social academy of young scientists; საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი; International Scientific Journal; INTELRQTUAL; #22; ISSN 1512-2530; www.inteleqtuali.ge; 2013;
  25. მარინე გურგენიძე; „ხერხემლის გამრუდებები და მათი პრევენცია სკოლაში“; საქართველოს ახალგაზრდა მეცნიერთა საზოგადოების აკადემია; საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი „ინტელექტუალი“; გვ.52-59 International Scientific Journal INTELRQTUAL; #22; ISSN 1512-2530; www.inteleqtuali.ge; 2013;
  26. მარინე გურგენიძე; „მოსწავლეთა ნაადრევი დაღლა და მისი პრევენცია''; III საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები, შრომები; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი , ISSN: 2298-030X. გვ. 103-108; 2012;
  27. მარინე გურგენიძე; ''მშობელთა პედაგოგიზაციის პრობლემები''; რეცენზირებადი ელექტრონული სამეცნიერო ჟურნალი, ქესჟ განათლების მეცნიერებანი და ფსიქოლოგია; 2012, No.1(20) [2012.01.31]. ISSN 1512-1801. http://www.gesj.internet-academy.org.ge/ge/list_artic_ge.php?b_sec=edu;
  28. მარინე გურგენიძე, ნატო შეროზია; „სწავლებისა და აღზრდის პროცესის თავისებურებები ქცევის სხვადასხვა ტიპის ბავშვებში“, მეხუთე საერთაშორისო კონფერენცია „განათლება და ინოვაცია“, გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; www.gu.edu.ge; ISBN 978 9941-17-853-3; გვ. 21-25; 2012;
  29. Marine Gurgenidze; “Developing original competences at the second stage of teaching”; Processus de Bologne, construction européenne, politique européenne de voisinage / Bologna Process, European Construction, European Neighbourhood Policy; Author(s): Sous la direction de Thierry Côme, Gilles Rouet; Series: L'Europe des Universités  - N° 3; Edition: Bruylant; ISBN 9782802734925; Number 14069; გვ. 341-347; http://fr.bruylant.larciergroup.com/titres/125514/processus-de-bologne-construction-europeenne-politique-europeenne-de-voisinage-bologna-process-european-construction-european-neighbourhood-policy.html;
  30. მარინე გურგენიძე; “მოსწავლეთა გონებრივი შრომის ჰიგიენა“, თბილისის სასწავლო უნივერსიტეტი, „მეცნიერება და ცხოვრება“, 2, ISSN:1987-9377; თბილისი, 2010; გვ.194-198;
  31. მარინე გურგენიძე; “დიდაქტოგენური ნერვოზები”; შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; განათლების ფილოსოფია, ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა; შრომები XVI; 2010; გვ. 153-162;
  32. მარინე გურგენიძე; “სკოლის ექიმი“, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა, შრომები XII, ბათუმი, 2009 წ.;
  33. მარინე გურგენიძე; „ჯანსაღი თაობის აღზრდის ხელშემწყობი ორიგინალური კომპეტენციები”, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა, შრომები XIV, ბათუმი, 2009 წ., გვ. 422-429;
  34. მარინე გურგენიძე;  “სასკოლო ჰიგიენის ზოგიერთი საკითხი ილია ჭავჭავაძის პედაგოგიურ  წერილებში.”  რსუ, ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა, შრ. XI, ბათუმი, 2008 წ., გვ. 43-50;
  35. მარინე გურგენიძე; ,,ბავშვის ჯანმრთელობისთვის უსაფრთხო გარემოს შექმნა სკოლაში", შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ფსიქოლოგია, პედაგოგიკა, შრომები XI, ბათუმი, 2008 წ,  გვ. 347-354
საერთაშორისო სამეცნიერო ფორუმებში მონაწილეობა (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. Nana Makaradze, Marine Gurgenidze, Natia Makaradze, Anano Diasamidze, Ia Khasaia. CHALLENGES IN COLLABORATIVE PARTNERSHIP BETWEEN PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTITUTIONS AND CHILDREN'S FAMILIES. Conference name: 18th International Technology, Education and Development Conference
    Dates: 4-6 March, 2024; Location: Valencia, Spain, INTED2024 Proceedings; ISBN: 978-84-09-59215-9, ISSN: 2340-1079; doi: 10.21125/inted.2024.0675; https://library.iated.org/view/MAKARADZE2024CHA
  2. Mamuladze, N., Gurgenidze, M., Makaradze, N., Samnidze, N., Didmanidze, I., Akhvlediani, N., Zaslavskyi, V., & Olga, Y. (2023). Promoting Successful Inclusion of Students with Special Needs Using the Core Principles of Universal Design for Learning. In Dependable Systems, Services and Technologies: Proceedings of the 13th International Conference (DESSERT’2023), Athens, Greece, October 13-15, 2023. Hellenic Armed Forces Officers Club (Saroglio Megaro), 1 Rigillis & Vasilissis Sofias (Pavlou Mela Square), Athens 10675, Greece. Retrieved from https://www.dessert-conf.org/dessert-2023/. DOI: 10.1109/DESSERT61349.2023.10416518
  3. M. Gurgenidze, N. Makaradze, I. Didmanidze, N. Mikeladze, N. Akhvlediani. THE STATE OF USE OF COMPUTER PROGRAMS AND MOBILE APPLICATIONS AMONG ADOLESCENTS OF CITY AND REGIONAL SCHOOLS. 16th International Conference of Education, Research and Innovation held in Seville, ICERI2023, Spain, 13th-15th November 2023;
  4. Mamuladze, N., Gurgenidze, M., Makaradze, N., Samnidze, N., Didmanidze, I., Akhvlediani, N., Zaslavskyi, V., & Olga, Y. (2023). Promoting Successful Inclusion of Students with Special Needs Using the Core Principles of Universal Design for Learning. In Dependable Systems, Services and Technologies: Proceedings of the 13th International Conference (DESSERT’2023), Athens, Greece, October 13-15, 2023. Hellenic Armed Forces Officers Club (Saroglio Megaro), 1 Rigillis & Vasilissis Sofias (Pavlou Mela Square), Athens 10675, Greece. Retrieved from https://www.dessert-conf.org/dessert-2023
  5. ჟვანია, თ.აბაშიძე, ნ.მაკარაძე, მ.გურგენიძე. ინკლუზიური განათლება რეგიონული უნივერსიტეტების პერსპექტივიდან. ეროვნული კონფერენცია - ინკლუზიური განათლება საქართველოში - მიღწევები, გამოწვევები და პერსპექტივები - 2023. კონფერენცია ჩატარდა Erasmus+-ის დაფინანსებული პროექტის „სასწავლო ინოვაცია სოციალური ინკლუზიისთვის“ (CISI)) 609736 – EPP – 1-2019-GE-EPPKA2 ფარგლებში. -CBHE-JP (2019- 1938/ 001-001). 2023 წლის 29-30 ივნისი, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისი, საქართველო
  6. ნანა მაკარაძე, ნათია მაკარაძე, მარინე გურგენიძე, ნანი მამულაძე; ბავშვზე დაკვირვებასა და მონაცემთა შეგროვება-შეფასებასთან დაკავშირებული გამოწვევები სკოლამდელ საგანმანათლებლო დაწესებულებებში; მეორე საერთაშორისო კონფერენცია „ადრეული განათლება და ზრუნვა“ - თამაში: ხარისხიანი ადრეული განათლებისა და ზრუნვის საფუძველი; კონფერენცია ჩატარდა საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს, აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს, გაეროს ბავშვთა ფონდის საქართველოში,  იაპონიის საერთაშორისო თანამშრომლობის სააგენტოს და სსიპ - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მხარდაჭერით.08-09 ივნისი, 2023 წ.
  7. Gurgenidze M., Makaradze, N., Nakashidze-Makharadze, T., Karmanova, A., Nikiforova, Z., Sheleiko, V.A Enhancing Teachers’ Digital Competence for Professional Development in Distance Mode Innovations in Digital Economy Third International Scientific Conference,, vol 1619, 277–291; https://doi.org/10.1007/978-3-031-14985-6_20;  2022
  8. მარინე გურგენიძე, მადონა მიქელაძე, ნანი მამულაძე; მრავალფეროვნების პატივისცემა სკოლამდელ დაწესებულებებშI; მე-3 საერთაშორისო კონფერენცია: „ბავშვთა უფლებების საკითხების ჩართვა საუნივერსიტეტო საგანმანათლებლო პროგრამებსა და კურიკულუმებში“ სახელმწიფო ენის სწავლებასა და ეთნიკური უმცირესობების განათლებაზე აქცენტირებით; სამცხე-ჯავახეთის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ახალციხე, 20-21 სექტემბერი, 2022 წ.;  ttps://sjuni.edu.ge/wp-content/uploads/2022/09/Agenda_20-21-September_GEO_academic_Final.pdf
  9. მარინე გურგენიძე, ნანი მამულაძე; „სტუდენტთა ცოდნისა და უნარ-ჩვევების შემოწმება-შეფასება დისტანციური სწავლების დროს“; პირველი საერთაშორისო კონფერენცია: „აკადემიური კეთილსინდისიერება და დისტანციური სწავლება საგანგებო სიტუაციის დროს ქართული უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების პერსპექტივიდან“; კონფერენცია გაიმართა ევროკომისიისა და პლაგიატის დეტექციის პროგრამის მომწოდებელი კომპანია „თერნითინი (Turnitin)”-ის მხარდაჭერით, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტისა და ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის თანამშრომლობის ფარგლებში; 23 ივნისი, 2022 წ. ბათუმი
  10. მარინე გურგენიძე, ნათია მაკარაძე, მარიანა გოგოლიშვილი, ანანო დიასამიძე; „მშობელთა ჩართულობის მნიშვნელობა სკოლამდელი განათლების ეფექტიანობაში“; პირველი საერთაშორისო კონფერენცია „ადრეული განათლება და ზრუნვა“; კონფერენცია გაიმართა აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროსა და გაეროს ბავშვთა ფონდის მხარდაჭერით, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტთან პარტნიორობით; ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი; 02-03 ივნისი, 2022 წ.
  11. M. Gurgenidze, N. Makaradze, N. Mamuladze, M. Mikeladze, T. Kapanadze. ADAPTATION OF FIRST GRADERS TO THE CLASSROOM LEARNING ENVIRONMENT IN A PANDEMIC CRISIS. Conference name: 16th International Technology, Education and Development Conference. Pages: 5859-5866; Publication year: 2022; ISBN: 978-84-09-37758-9; ISSN: 2340-1079; doi: 10.21125/inted.2022.1496; Dates: 7-8 March, 2022; Location: Online Conference;
  12. M. Gurgenidze; T. Nakashidze-Makharadze, N. Makaradze;  „DISTANCE LEARNING – A CHALLENGE FOR GEORGIAN HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS“; Pages: 6424-6429; Publication year: 2020; ISBN: 978-84-09-24232-0; ISSN: 2340-1095; doi: 10.21125/iceri.2020.1377; Conference name: 13th annual International Conference of Education, Research and Innovation; Dates: 9-10 November, 2020; Location: Online Conference;
  13. Marine Gurgenidze, Nino Samnidze, Medea Diasamidze, Tatia Nakashidze-Makharadze, Nana Makaradze;  „Foreign language learning anxiety in adults and their coping strategies“; 12th World conference on educational Sciences (WCES 2020) Ayvansaray University, Istanbul, Turkey; 06-08 February; New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences. Vol. 7 No. 1 Registration: SLBT 375, Free Port, Famagusta, (North) Cyprus;  (pp.117-125) (2020); DOI: 10.18844/prosoc.v7i1.4873;
  14. მარინე გურგენიძე, მადონა მიქელაძე; „ბავშვზე ორიენტირებული სასკოლო გარემო“; საერთაშორისო კონფერენცია „ბავშვთა უფლებების საკითხების ჩართვა საუნივერსიტეტო საგანმანათლებლო პროგრამებსა და კურიკულუმებში“; ქუთაისი, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 1-2 ოქტომბერი, 2020 წ.;
  15. Marine Gurgenidze, Nani Mamuladze; Guli Shervashidze; „The Support to Pupils in Socio-emotional Formation at School Environment“; International Scientific Conference Future Technology and Quality of Life, 27-28/09/2019;
  16. Marine Gurgenidze; “School and Learning-Upbringing Issues of Health Oriented Students“; International Scientific Conference Future Technology and Quality of Life, 29 September – 1 October, 2017 in Batumi. 29 September – 1 October, 2017 in Batumi. BAU; GAP, BSU; https://tsmu.edu/lifeconference2017/ABSTRACTS.pdf
  17. Marine Gurgenidze, Sopio Ananidze; „GENERATIONAL PROBLEMS AND WAYS OF SOLVING THEM“;  XXVIII International Conference, Problems of decision making under uncertainties (PDMU 2016) ჩეხეთი - Czech Republic, Brno; agust 25-30, 2016.; www.unob.cz/fvl;
  18. მარინე გურგენიძე; „ასპერგერის სინდრომი, განვითარების საშუალებები“; VIII საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, 2017; ივნისი; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ქუთაისი; www.Atsu.edu.ge;
  19. მარინე გურგენიძე; „სკოლა და სასწავლო-სააღმზრდელო გარემო - არსებული ვითარება, გამოწვევები“; VII საერთაშორისო სამეცნიერო მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები 2016; ივნისი; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; ქუთაისი;             www.Atsu.edu.ge;
  20. მარინე გურგენიძე, ნანი მამულაძე, გული შერვაშიძე; „ქართული ოჯახის პედაგოგიური კულტურა და ტრადიციები“; VI საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“; ქუთაისი 2015 წ.;
  21. მარინე გურგენიძე, ნანი მამულაძე; „შინ სწავლების თავისებურებები, პრობლემები და მათი გადაჭრის გზები“; საერთაშორისო კონფერენცია ,,ჰუმანიტარული მეცნიერე­ბები ინფორმაციულ საზოგადოებაში - II”. ბათუმი. 24-26 ოქტომბერი, 2014წ. Nani Mamuladze, Marine Gurgenidze; Peculiarities, Problems and Solutions of the Model ,,Learning at Home”; SHOTA RUSTAVELI STATE UNIVERSITY, FACULTY OF HUMANITIES. International Conference – HUMANITIES IN  TSE  INFORMATION SOCIETY - II. BATUMI. 2014;
  22. მარინე  გურგენიძე; “სასკოლო გარემო და მოსწავლეთა ემოციური განვითარება“; V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური  კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“; აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი;  პედაგოგიური ფაკულტეტი; 5-6 ივლისი, 2014;
  23. მარინე გურგენიძე; „მოსწავლეთა ნაადრევი დაღლა და მისი პრევენცია“; III საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, V საერთაშორისო სამეცნიერო-მეთოდური კონფერენცია, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პედაგოგიური ფაკულტეტი, 2013;
  24. მარინე გურგენიძე; „მასწავლებელთა განათლების პრობლემები მოსწავლეთა ჯანმრთელობის დაცვის სფეროში“; საქართველოს მეცნიერებისა და საზოგადოების განვითარების ფონდი ,,ინტელექტი“, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისის ღია სასწავლო უნივერსიტეტი, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტი, განჯის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, კამბოჯის ,,ზამან“ უნივერსიტეტი. მოხსენებათა თეზისები II საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება; საქართველო-აზერბაიჯანი-თურქეთი-კამბოჯა; ბათუმი, 21-23 სექტემბერი, 2012წ; გვ. 114-116;
  25. მარინე გურგენიძე; „მშობელთა პედაგოგიზაციის პრობლემები“;  საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „განათლება გლობალიზაციის ეპოქაში – XXI საუკუნის გამოწვევები“; თბილისი, ივანე ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; 2011 წლის 9/12-10/12;
  26. მარინე გურგენიძე, ნატო შეროზია; „სწავლებისა და აღზრდის პროცესის თავისებურებები ქცევის სხვადასხვა ტიპის ბავშვებში“; მეხუთე საერთაშორისო კონფერენცია „განათლება და ინოვაცია“, გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი; www.gu.edu.ge; 2012;
  27. Marine Gurgenidze; “Developing original competences at the second stage of teaching”; ბოლონიის პროცესისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო კონფერენცია; რსუ, ბათუმი 2010;
  28. მარინე გურგენიძე; ,,ჯანსაღი გარემოს უზრუნველყოფა სკოლაში“; გელათის მეცნიერებათა აკადემია, ახალგაზრდა მეცნიერთა საერთაშორისო კონფერენცია ,,გელათი 2010“, ,,ახალი მსოფლიო და ჩვენ“. (თეზისები), თბილისი, 2010; გვ. 14-18;
  29. მარინე გურგენიძე; “მოსწავლეთა გონებრივი შრომის ჰიგიენა”; 22-ე საერთაშორისო კონფერენცია “სოციალური პედიატრია და ბავშვთა ჯანმრთელობა”, თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი, 2010;
  30. Marine Gurgenidze; “Terms of Healthy Ruling of Juvenile’s Mental Work”; საერთაშორისო კონფერენცია “ბათუმი – გაზაფხული – 2010”, რსუ, 2010
საგრანტო პროექტები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. სსიპ - შოთა რუსთაველის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდის ფუნდამენტური კვლევების 2021 წლის საგრანტო კონკურსში გამარჯვებული №FR-21-3869 პროექტი „მასწავლებლები ინკლუზიური განათლების მხარდასაჭერად“. პროექ­ტის განხორ­ცი­ე­­ლე­ბის პერიოდი: 15.03.2022-15.03.2024 წ. პოზიცია გრანტში: რეგიონული ასისტენტი. 

  2. აშშ საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს / USAID-ის პროექტი „USAID საბაზისო განათლების პროგრამა“ (USAID Basic Education Program); პროექ­ტის განხორ­ცი­ე­­ლე­ბის პერიოდი: 2020-2026 წ.; პოზიცია გრანტში: ტრენერი 

  3. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პრო­ექტი: ,,Curriculum Innovation for Social Inclusion" (CISI) - ,,ინოვაციები კურიკულუმში სოციალური ჩართულობის მხარდასაჭერად"; საგრანტო პროექტის ნომერი: 609736-EPP-1-2019-1-GEEPPKA2-CBHE-JP; პროექტის ტიპი: ეროვნული პროექტი; პროექ­ტის განხორ­ცი­ე­­ლე­ბის პერიოდი: 15.11.2019-14.11.2022 წ. პოზიცია გრანტში: მკვლევარი.
  4. ,,Erasmus +“-ის საგრანტო პრო­ექტი: “Assisting Better Communication” (ABC) - ,,უკეთესი კომუნიკაციის ხელ­შეწ­ყო­ბა“. საგრანტო პროექტის ნომერი: 573610-EPP-1- 2016-1-GEEPPKA2-CBHEJP; პროექტის განხორციელების პერიოდი: 15.10.2016-14.10.2019 წ.; მკვლევარი

  5. „ისინი ჩვენს შორის არიან“ (FRIENDLY SCHOOL)“ (PRZYJAZNA SZKOŁA – ONE SĄ WŚRÓD NAS); პროექტის განმახორციელებელი - პოლონეთის განათლების ცენტრი, პროექტის პარტნიორი -საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო, თანადამფინანსებელი - პოლონეთის რესპუბლიკის საგარეო საქმეთა სამინისტროს პროგრამა; პოზიცია პროექტში: ტრენერი; პროექტის განხორციელების პერიოდი:  06.10.2020-20.12.2020

  6. საგრანტო პროექტი „უნივერსიტეტის შესაძლებლობის გაძლიერება ინკლუზიური სკოლამდელი და ზოგადი განათლების მხაარდასაჭერად“; გაეროს ბავშვთა ფონდი;  UNICEF;  საგრანტო პროექტის ნომერი: GEO/BSU/CP06/2022/01; პოზიცია პროექტში: ტრენერი; პროექტის განხორციელების პერიოდი:  23.062020-31.03.2023    

სტაჟირება, ტრენინგები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. 2023 წლის 14 ნოემბერი, 15 (9 საათი) „როგორ მოვამზადოთ საგანმანათლებლო პროგრამები აკრედიტაციისთვის მოქმედი სტანდარტების შესაბამისად“; ორგანიზატორია ინოვაციური განათლების ცენტრი
  2. 2023 წელი; 16, 17 ნოემბერი (9 საათი) „როგორ სწორად დავწეროთ საგანმანათლებლო პროგრამებში სწავლის შედეგები სასწავლო კურსებში/კომპონენტებში; როგორ გავხადოთ სწავლის შედეგები გაზომვადი“; მისი ორგანიზატორია ინოვაციური განათლების ცენტრი
  3. აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს „უმაღლესი განათლების ხელშეწყობის“ ქვეპროგრამის ფარგლებში დაფინანსებული სეზონური სკოლა „კვლევის მეთოდები განათლებაში“, 19.10.2023-22.10.2023
  4. ბსუ-ს ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტისა და ორგანიზაცია „გლობალური პარტნიორები განათლებისთვის“ თანამშრომლობის ფარგლებში ორგანიზაციის დირექტორის ლანეტ დელინგერის მიერ ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის ლექტორ-მასწავლებლებისთვის ჩაატარებული ტრენინგი თემაზე „პედაგოგთა საზოგადოების პროფესიული განვითარება“; 31.07.2023               
  5. Erasmus+ პროექტის ,,სწავლების ოპტიმიზაცია და აკადემიური ინკლუზია დისტანციური სწავლებისა და სწავლის გამოყენებით" (Learning Optimization and Academic Inclusion Via Equitative Distance Teaching and Learning -  Love Distance) ფარგლებში ჩატარებული ონლაინ-ტრენინგი  „ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში“; (ტრენინგის თემატიკა: პროგრამების GitMind, Moodle H5P გამოყენება, პროგრამის diagramsnet გამოყენება, პროგრამის Miro გამოყენება); 22.06.2023
  6. UNICEF-თან პარტნიორობით და ნორვეგიის მთავრობის მხარდაჭერით ორგანიზებული ონლაინ ტრენინგი „მასწავლებლის თვითშეფასების მეთოდები“; გორდონის განათლების აკადემიური კოლეჯის საერთაშორისო ცენტრი; 23.02.2023
  7. Course Development Workshop Working group 3, in the frame of Curriculum Innovation for Social Inclusion (CISI) Erasmus+ CBHE Project, Brasov, Romania, Transilvania University of Brasov. 31.10-04.11.2022   
  8. The Project “Curriculum Innovation for Social Inclusion” CISI (609736-EPP-1-2019-1- GEEPPKA2-CBHE-JP) - supported by Erasmus + Capacity Building in Higher Education (CBHE) program. Online seminar „Teaching Students with Special Educational Needs“. The Seminar was organized for the academic staff of CISI partner Georgian Universities. 2.02.2022; 16.02.2022;  25.02.2022;  28.02.2022
  9. სსიპ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგი „სოციალურ-ემოციური კომპეტენციები ადრეულ ასაკში“. 20 საკონტაქტო, 30 არასაკონტაქტო საათი. სერტიფიკატი N 0001, სერტიფიკატის გაცემის თარიღი - 10 იანვარი, 2022 წ.
  10. ბსუ-სა და საქართველოს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს ორგანიზებით ჩატარებული ვორქშოპი თემაზე: „ეკოსისტემები და ტექნოლოგიური მეწარმეობა მე-4 ინდუსტრიული რევოლუციის პირობებში“; 2022 
  11. UNICEF-თან პარტნიორობით და ნორვეგიის მთავრობის მხარდაჭერით ორგანიზებული ტრენინგი „დაწევისა და დაჩქარებული სწავლების კურიკულუმი და უნივაციები ინკლუზიურ განალებაში“; 12/2021               
  12. გაეროს ბავშვთა ფონდი (UNICEF); „სკოლამდელი განათლების საბაკალავრო პროგრამების შექმნა საქართველოში საერთაშოროსო გამოცდილების გაზიარებით“; სემინარები ჩატარდა გაეროს ბავშვთა ფონდის მხარდაჭერით ორჰუსის უნივერსიტეტის განათლების პროფესორის ფაბიო დოვიგოს მიერ; 04-27.10.2021         
  13. საჯარო სამართლის იურიდიული პირი - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტში ჩატარებული 30-საათიანი სეზონური სკოლა „სკოლამდელი განათლების საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამების განვითარება (ადრეულ განათლებაში ოჯახთან და თემთან თანამშრომლობის მიმართულებით)“; 16-26.09.2021
  14. ევროკავშირის მიერ დაფინანსებული პროექტის „ცოდნისა და უნარების განვითარების ქსელებისა და პლატფორმების გაძლიერება (LINKS)“ ფარგლებში ჩატარებული ტრენინგი: „საპროექტო განაცხადის მომზადების საფუძვლები / ციფრული თანამშრომლობის ინსტრუმენტები“;11-12.11.2021
  15. პოლონეთის რესპუბლიკის საგარეო საქმეთა სამინისტრო პროექტის „მეგობრული სკოლა - ისინი ჩვენ შორის არიან“ ფარგლებში განხორციელებული ინკლუზიური განათლების ტრენინგი. 2020;
  16. აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო სეზონური სკოლა „სკოლამდელი განათლების საბაკალავრო საგანმანათლებლო პროგრამის სასწავლო და პრაქტიკული კომპონენტების განვითარება“ 2020;
  17. სსიპ - მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი „აღმზრდელ-პედაგოგთა პროფესიული განვითარების ტრენინგ მოდულის ტრენერთა ტრენინგი“; 2020;
  18. საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო; უმაღლესი განათლების მისაწვდომობის მოდელის განხილვის მიზნით ჩატარებული სამუშაო სემინარი, მოდელი შეიქმნა „ინკლუზიური სწავლების ხელშეწყობის პროგრამის“ ფარგლებში, შეზღუდული შესაძლებლობისა და სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე სტუდენტების უმაღლესი განათლების მხარდასაჭერად; 2019 წლის19 თებერვალი;
  19. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ,,პროფესიული განათლების მასწავლებელთა და დირექტორთა განვითარების სახელმწიფო პროგრამის“ ფარგლებში დამტკიცებული პედაგოგიური პროგრამა. პროგრამის დაწყების თარიღი 22 მაისი 2019 წელი;
  20. ტრენინგი თემაზე: ,,კომპეტენციებზე დაფუძნებული შეფასება მოდულურ პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამებში“; 18 თებერვალი 2019 წელი;
  21. ტრენინგი თემაზე: „Office PowerPoint-ის სლაიდების გამოყენება ეფექტური სწავლებისათვის“; ტრენერი პაატა პაპავა; 20 აპრილი, 2019 წელი;
  22. საქართველოს განათლების, მეცნიერების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო, ესტონეთის მთავრობასა და გაეროს ბავშვთა ფონდთან თანამშრომლობით 2018 წლის 21 სექტემბერს მასწავლებლის მომზადების ინტეგრირებული საბაკალავრო-სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამის დანერგვის ხელშეწყობის მიზნით ჩატარებული სამუშაო სემინარი;
  23. ტრენინგი თემაზე: ,,კომპეტენციებზე დაფუძნებული შეფასება მოდულურ პროფესიულ საგანმანათლებლო პროგრამებში“; 18 თებერვალი 2019 წელი;
  24. ტრენინგი თემაზე "სასწავლო რესურსები ადრეული განათლების საუნივერსიტეტო პროგრამებისთვის: სტანდარტები, სახელმძღვანელოები, სტატიები, ვიდეო და ვიზუალური რესურსები"; ტრენინგი ჩატარდა გაეროს ბავშვთა ფონდისა და საქართველოს განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს თანამშრომლობის ფარგლებში. 2018 წლის 6-7 დეკემბერი  treningi resursebSi 001.jpg;
  25. REZULT (RESEARCH and EDUCATION SYSTEMS UNIFIED as LEARNING TOOLS) სისტემის ტრენინგი (15 საკონტაქტო საათი); ბსუ; 04.2018;
  26. Rehabilitationsmasnahmen Fut Blinde und Sehbhinderte in Ceorgian durchgeführt; მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის, თბილისის უსინათლოთა სკოლის მეგობრების საზოგადოება ,,მარიანის“ და გერმანული საზოგადოების ,,ბლისტას“ ერთობლივი პროექტი; 10.2017-02.2018;
  27. Frühförderung mehrfachbehinderter Blinder und Sehbehinderter Kinder in Georgian durchgeführt; თბილისის უსინათლოთა სკოლის მეგობრების საზოგადოება ,,მარიანის“ და გერმანული საზოგადოების ,,ბლისტას“ ერთობლივი პროექტი; 08.2017-02.2018;
  28. SASB – Arbaiter-Samariter-Bund – for attending the treining on Disaster Risk Reduction within the framework of We are Ready! – Disability Inclusive DDR Edukation for a Culture of Safety Project. გერმანიის ორგანიზაცია Arbaiter-Samariter-Bund- ის პროექტის ,,ჩვენ მზად ვართ! - განათლება უსაფრთხოებისთვის, კატასტროფის რისკის შემცირება ინკლუზიური მიდგომით“ ფარგლებში, ბუნებრივი კატასტროფის რისკის შემცირების ტრენინგი; 02.2017;
  29. Assisting better communication; participated in the Training of Trainer Schedule, et the school of Health of the University of Aveiro; ESSA universidade de aveiro; escola superior de saude; 09.2017;
  30. ტემპუსის “530311-TEMPUS-1-AM-TEMPUS- JPCR-MAHATMA” პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ტრენინგი თემაზე: CAPACITY BUILDING EVENT „შესაძლებლობების ამაღლების პროგრამა“ ქუთაისი; 2016 წელი;
  31. ,,ტრენერების ტრენინგი“ - ზრდასრულთა სწავლებისა და სწავლის ეფექტური მიდგომები; საქართველოს პროფესიული განვითარების ცენტრის სერტიფიცირებული კურსი, N O3-91, 4-5 ივლისი, 2015 წელი;
  32. ,,ორგანიზაციული მენეჯმენტი’’  - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მიერ ტემპუსის ,,530311-TEMPUS – 1-2012-AM-TEMPUS-JPCR-MANATMA’’  პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ტრენინგი, 2014 წლის 24-26 იანვარი. Successfully completed the traning course ,,Organization Management’’ organized by Batumi ShotaRustaveli  State University in the framework of the ,,530311-TEMPUS – 1-2012-AM-TEMPUS-JPCR-MANATMA’’ project on Jaanuary 24-26; 2014;
  33. ,,სწავლის სტრატეგიები’’  - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მიერ ტემპუსის ,,530311-TEMPUS – 1-2012-AM-TEMPUS-JPCR-MANATMA’’  პროექტის ფარგლებში ორგანიზებული ტრენინგი, 2014 წლის 01-02 თებერვალი. Successfully completed the traning course ,,TeachingLearning Strategies’’ organized by Batumi ShotaRustaveli  State University in the framework of the ტ,,530311-TEMPUS – 1-2012-AM-TEMPUS-JPCR-MANATMA’’ project on February 01-02; 2014;
  34. ,,კვლევა საგანმანათლებლო პროცესში; გადაწყვეტილების მიღება მონაცემთა საფუძველზე“ - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ფულბრაიტის პროგრამის ფარგლებში ლექციების კურსი (15 საათი).  29.06. – 03.07. Attendet 15- hour course in she Fulbright Program in ,,ResearchintseEducationClassroom; Datadrivendecision-making’’. Batumi ShotaRustavelinState University;
  35. სწავლება/სწავლისა და შეფასების მეთოდები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებაში. პროგრამის მოცულობა 2 კრედიტი (50 საათი)  ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, გორის სასწავლო უნივერსიტეტი; 02-04 მარტი, 2012 წელი;
  36. განათლების მართვის პროექტი (USAID), ,,განათლების ადმინისტრირების ბათუმის საზაფხულო სკოლა“ 5 (ECTS) კრედიტი. 1. განათლების პოლიტიკა; 2. ორგანიზაციული ლიდერობა განათლებაში, 3. მონიტორინგი და შეფასება განათლებაში, 4. კურიკულუმის შემუშავების მეთოდოლოგია, 5. სწავლების მეთოდები, 6. ადამიანური რესურსების მართვა განათლებაში, 7. პრაქტიკული კვლევა განათლებაში და 8. განათლება მრავალფეროვან გარემოში. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 29.08-03.09, 2011წ;
  37. ,,უმაღლეს სკოლაში სასწავლო კურსის სწავლება-სწავლის ახალი მეთოდები”. შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, მარტი, 2009წ.(შესაბამისი სერთი­ფიკა­ტით)
უცხო ენების ცოდნა:

რუსული, გერმანული (ლექსიკონის დახმარებით), ინგლისური (ლექსიკონის დახმარებით)

კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა:

Word, Excel, PowerPoint

 
უკან

საკონტაქტო ინფორმაცია

საქართველო, ბათუმი, 6010
რუსთაველის/ნინოშვილის ქ. 32/35
ტელ: +995(422) 27–17–80
ფაქსი: +995(422) 27–17–87
ელ. ფოსტა: info@bsu.edu.ge
     

სიახლის გამოწერა