ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტი

ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრი

აკადემიური პერსონალი

სახელი და გვარი: თათია ნაკაშიძე-მახარაძე
აკადემიური თანამდებობა: ასოც. პროფესორი
ადმინისტრაციული თანამდებობა: ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის, ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრის ხელმძღვანელი
დაბადების თარიღი: 04.10.1980
მისამართი: ქ. ბათუმი გორგასლის ქ.153. ბ.12
ელ-ფოსტა: tatia.nakashidze@bsu.edu.ge
ტელეფონი: (+995) 568584248
განათლება:
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: განათლების დოქტორი
განათლების მიმართულება, დარგი: განათლება
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ფილოლოგიის მაგისტრი
განათლების მიმართულება, დარგი: ფილოლოგია, თარგმანის თეორია, ისტორია და ლიტერატურული ურთიერთობანი
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ინგლისური ენა, მთარგმნელ-რეფერენტის ბაკალავრი
განათლების მიმართულება, დარგი: ანგლისტიკა, თარგმანთმცოდნეობა
სამეცნიერო ინტერესების სფერო:

ინგლისური ენის  სწავლების მეთოდიკა; შეფასებისა და თვითშეფასების ფორმები; კულტურათშორისი კომუნიკაციია

სამუშაო გამოცდილება:
  • 2021 წლის სექტემბრიდან დღემდე ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის, ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრის - ასოცირებული პროფესორი;
  • 2017 -2022  ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ზუსტ მეცნიერებათა და განათლების ფაკულტეტის, ენებისა და საინფორმაციო ტწქნოლოგიების ცენტრის ხელმძღვანელი;
  • 2017-2021 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის, ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრის - ასისტენტ პროფესორი;
  • 2014-2017 - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლების ფაკულტეტის, ენებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების ცენტრის - ასისტენტ პროფესორი;
  • 2009-2013 - ბათუმის შოთა რუსთაველის  სახელმწიფო უნივერსიტეტის განათლებისა და მეცნიერებათა  ფაკულტეტის ევროპეისტიკის დეპარტამენტის ასისტენტ პროფესორი.
  • 2006-2009 - ბათუმის შოთა რუსთაველის  სახელმწიფო უნივერსიტეტი. ფილოლოგიის ფაკულტეტის ევროპეისტიკის დეპარტამენტის ინგლისური ენის მასწავლებელი.
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. Sillaots, P., Coelho, R., Tammets, K., Cukurova, M., Sillat, L. H., Lakkala, M., ... & Hansen, C. (2023, August). Support Mechanisms and Value Creation in Multi-Stakeholder Networks for Digital Innovation in Education: A Cross-Country Study. In European Conference on Technology Enhanced Learning (pp. 656-661). Cham: Springer Nature Switzerland. https://doi.org/10.1007/978-3-031-42682-7_57
  2. Gurgenidze, M., Makaradze, N., Nakashidze-Makharadze, T., Karmanova, A., Nikiforova, Z., Sheleiko, V.A. (2022). Enhancing Teachers’ Digital Competence for Professional Development in Distance Mode. In: Rodionov, D., Kudryavtseva, T., Skhvediani, A., Berawi, M.A. (eds) Innovations in Digital Economy. SPBPU IDE 2021. Communications in Computer and Information Science, vol 1619. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-14985-6_20
  3. N. Makaradze, V. Zaslavski, N.Samnidze, T. Nakashidze-Makharadze, M.Gurgenidze, M.Diasamidze ‘Challenges of Using Computer-Based Educational Technologies in Higher Education“, Modeling, Control and Information technologies: proceedings of V International Scientific and Practical Conference. No. 5 (2021): Published:2021-11-21 DOI: https://doi.org/10.31713/MCIT.2021.19  ISSN2707-1049 (online), https://itconfdoc.nuwm.edu.ua/index.php/ITConf/article/view/269/140  2021
  4. T. Nakashidze-Makharadze, N. Abashidze „Challenges and Outcomes of distance Learning“, 9th International Conference on Modern Approach in Humanities, Vienna, Austria,  22-24 October, 2021, https://www.dpublication.com/proceeding/9th-mahconf/#Table-of-Contents
  5. T. Nakashidze-Makharadze, N, Makaradze, M. Gurgenidze,  Distance Learning – A Challenge For Georgian Higher Educational Institutions’ International Academy of Technology, Education and Development (IATED), pp.6424-6429, doi: 10.21125/iceri.2020.1377 ISBN: 978-84-09-24232-0 ISSN: 2340-1095, Publisher: IATED Academy, Plaza Legion Española, 11 46010 Valencia, SPAIN, 2020 https://library.iated.org/view/NAKASHIDZEMAKHARADZE2020DIS
  6. N. Samnidze, M. Diasamidze, T. Nakashidze-Makharadze, M. Gurgenidze, N. Makaradze,  'Foreign language learning anxiety in adults and their coping strategies’    New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences. Vol. 7 No. 1 pp.117-125, (2020).  Registration: SLBT 375, Free Port, Famagusta, (North) Cyprus, 2020  https://doi.org/10.18844/prosoc.v7i1.4873
  7. M. Diasamidze, N. Samnidze, T. Nakashidze-Makharadze ‘The role of Electronic Media in English Language Teaching’, XХXV International Conference PROBLEMS OF DECISION MAKING UNDER UNCERTAINTIES (PDMU-2020), ISBN 978-617-7828-41-8, Baku-Sheki, Republic of Azerbaijan, May 11-15, 2020
  8. T. Nakashidze-Makharadze, Thea Shavladze,  Proverbial and Anti-proverbial pictures of the world (based on English and Georgian Anti-proverbs), Book of Proceedings, the 7th International Conference on Human and Social Sciences, 7th ICHSS 2017, ISBN: 978-1-78911-000-5 Doi:10.5901/iciss-2017-vol-1,  Barcelona, Spain, 22-23 December, 2017 http://www.mcser.org/index.php/16-publications/648-proceedingsichss2017
  9. Tatia Nakashidze,   'SMS Language and Its Impact on Education', IJAS, The Conference of International Journal of Arts and  Sciences, vol 10 N 01, ISSN: 1943-6114,  http://www.universitypublications.net/proceedings/1001/html/results.html,   2017
  10. Medea Diasamidze,Tatia Nakashidze, 'Some Apects of Business Writing and Language Skills Management’ IJAS. Refereed journal of Teaching and Education (JTE) Vol4, NO1. ISSN: 2156-6266. www.Universitypublications.net / jte /0401/index.html,   2015
  11. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, თ.შავლაძე ,,დაწყვილების მიზნით დაწერილი განცხადებების ლინგვო-სტილიტური და კულტუროლოგიური მახასიათებლები (ინგლისური და ქართული საგაზეთო განცხადებების საფუძველზე)”, საერთაშორისო კონფერენციის კრებული-,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში II” , ბათუმი,2014
  12. თათია ნაკაშიძე-მახარაძე ,,სოციოკულტურული გარემოს ამსახველი მასალები, როგორც სასწავლო რესურსები“,  III  საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება.“ , ბათუმი, 2014
  13. თათია ნაკაშიძე-მახარაძე ,,სტუდენტთა ცოდნის შეფასების კომპონენტებისა და კრიტერიუმების  შერჩევა უცხოური ენების სწავლება/სწავლის მიმართულების ,,კულტურათა დიალოგის“ სწავლებისას“. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის IV საერთაშორისო კონფერენციის შრომები, ქუთაისი 2013
  14. T. Nakashidze-Makharadze, „The importance of teaching culture in English language teaching“, ჟურნ.კულტურათშორისი კომუნიკაციები“, №, 2013
  15. T. Nakashidze-Makharadze, “The usage of self assessment matrix analysis by the students for achieved qualification level diagnostic” “Bologna Process, European Construction, European Neighbourhood Policy”, Collection L’Europes Des Universites, Brulant,2011,  www.bruylant.be
  16. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, ,,კულტურათა დიალოგის“ მიმართულებით მისაღწევი კომპეტენციები (უმაღლეს სკოლაში უცხო ენის, როგორც მეორე ენის სწავლება/სწავლის მაგალითზე). ჟურნ.კულტურათშორისი კომუნიკაციები“, №14, 2011
  17. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე ,,უმაღლეს სკოლაში უცხოური ენის მიმართულების ,,კულტურათა დიალოგის” სწავლება/სწავლის მიზანშეწონილობა”. ჟურნ. ,,ინტელექტი“, 2011
  18. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, ,,სტუდენტის მიერ თვითშეფასების სქემების გამოყენება სასწავლო პროცესში.“ ჟურნ. კულტურათაშორისი კომუნიკაციები№12,2010.
  19. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, ,,პორტფოლიო- როგორც სტუდენტის სწავლის შედეგების შეფასების ფორმა.“ საერთაშორისო კონფერენციის კრებული-,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში”, გამ-ბა ,,რსუ”, ბათუმი,2009.
  20. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, ,,საქართველოს კათოლიკოს-პატრიარქის ილია II-ის შეხედულებები კულტურათა დიალოგის შესახებ.“ სამეცნიერო კონფერენციის კრებული: ,,ჩვენი სულიერების ბალავარი,” გამ-ბა ,,რსუ”,ბათუმი 2009.
  21. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, ,,ინტერპერსონალური და ინტრაპერსონალური კომპეტენციები და მათი მიღწევის მახასიათებლები”.  დოქტორანტთა რესპუბლიკური სამეცნიერო კონფერენცია : ,, განათლების სფეროს ზოგადი, დარგობრივი და ორიგინალური კომპეტენციები” 2009.
  22. თ. ნაკაშიძე- მახარაძე, ,,მიმართვის ფორმათა ვარიანტულობა და მათი სპეციფიკა.“ აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტი, საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემია, მეორე ერთობლივი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის შრომები. ქუთაისი-თბილისი,2008.
საერთაშორისო სამეცნიერო ფორუმებში მონაწილეობა (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. Tatia Nakashidze-Makharadze, Madona Mikeladze, ‘Enhancing Teachers’ Digital Competences by Creating Innovative Regional Hubs’, Learning Optimization and Academic Inclusion via Equitative Distance Teaching and Learning” (LOVE.DISTANCE), 15th May, 2023, proceedings that will be published as a supplement of Pratica journal (https://parc.ipp.pt/index.php/elearning/index, indexed in Latindex).
  2. Tatia Nakashidze-Makharadze, M. Mikeladze,“Strengthening Inter-school Connections through Research“, 48th International Conference on Improving University Teaching,“From Research to Practice”, Hybrid conference, Illia State University, Tbilisi, July 27-29, 2022, 48-ე ყოველწლიური საერთაშორისო ჰიბრიდული კონფერენცია - საუნივერსიტეტო სწავლების გაუმჯობესება (IUT) , „კვლევიდან პრაქტიკამდე“, ილია სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისი, ივლისი 27-29, 2022
  3. Tatia Nakashidze-Makharadze, Webinar on  Developing and Sharing Excellence on Digitalisation of Teaching and Learning: Teachers’ Digital Competencies, „Case History from Georgia – Collabotration between two schools in Developing Digital Practices.11th October 2022
  4. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, „სტუდენტთა მოტივაცია დისტანციური სწავლების დროს“,აკადემიური გადაცდომის შემთხვევები უმაღლეს განათლებაში: დისტანციური სწავლების გამოწვევები პანდემიის პერიოდში, საქართველო, ბათუმი, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი , 23 ივნისი, 2022; https://bsu.edu.ge/main/page/15435/index.html
  5. N. Makaradze, V. Zaslavski, N.Samnidze, T. Nakashidze-Makharadze, M.Gurgenidze, M.Diasamidze ‘Challenges of Using Computer-Based Educational Technologies in Higher Education“, NATIONAL UNIVERSITY OF WATER AND ENVIRONMENTAL ENGINEERING, Ukraine,  (online) 21.11.2021
  6. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, ,,უკუკავშირის როლი სწავლებასწავლის პროცესში“,განათლებისა და კულტურის თანამედროვე  პარადიგმები, სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 2 აგვისტო, 2021
  7. T. Nakashidze-Makharadze, N. Abashidze „Challenges and Outcomes of distance Learning“, 9th International Conference on Modern Approach in Humanities, Vienna, Austria,  22-24 October, 2021
  8. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, VIII სამეცნიერო კონფერენცია „სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი , ბათუმი, 05.06.2021
  9. T. Nakashidze, N.Makaradze, M. Gurgenidze, Distance Learning – A Challenge For Georgian Higher Educational Institutions’ ICERI2020 – The 13th International Conference of Education, Research and Innovation, 9th-10th of November, 2020, Valencia, SPAIN,  https://library.iated.org/view/NAKASHIDZEMAKHARADZE2020DIS
  10. მ. დიასამიძე, ნ. სამნიძე, თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, “ელექტრონული მედიის როლი ინგლისური ენის სწავლებაში” ‘The role of Electronic Media in English Language Teaching’, XХXV International Conference PROBLEMS OF DECISION MAKING UNDER UNCERTAINTIES (PDMU-2020), ISBN 978-617-7828-41-8, Baku-Sheki, Republic of Azerbaijan, May 11-15, 2020
  11.  N. Samnidze, M. diasamidze, T. Nakashidze- Makharadze, N. Makaradze, M. Gurgenidze,  Foreign language learning anxiety in adults and their coping strategies’ , 12th World Conference on Educational Sciences (WCES-2020) , held between 6-8 February 2020 at Ayvansaray University, Istanbul, Turkey file:///C:/Users/USER/Downloads/wcesabstractsbook2020-1.pdf
  12. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, IV საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,თანამედროვე ინტერდისციპლინარიზმი და ჰუმანიტარული აზროვნება“, აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი, 18-20 ოქტომბერი, 2019
  13. T. Nakashidze-Makharadze, the 7th International Conference on Human and Social Sciences, ICHSS 2017, Barcelona, Spain, 22-23 December, 2017
  14. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, საგანმანათლებლო შეფასების საერთაშორისო ასოციაციიც 43-ე კონფერენცია - შეფასება, როგორც სოციალური ბერკეტი, IAEA, საქართველო, ბათუმი, 2-6. 10. 2017 
  15. თ. ნაკაშიძე- მახარაძე, სკოლისა და უნივერსიტეტის თანამშრომლობის კლუბის V სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი,  ბათუმი, 5 მაისი, 2017-სტუდენტის საკონფერენციო ნაშრომის ხელმძღვანელი
  16.  T. Nakashidze- Makharadze, First Annual Convention of the Association of European Studies for the Caucasus, Yeditepe University, Istanbul (Turkey), 27-28 April 2017
  17. T. Nakashidze-Makharadze, 'SMS language and its Impact on Education' IJAS International Conference,  Italy, Rome 2016
  18. თ. ნაკაშიძე- მახარაძე, სკოლისა და უნივერსიტეტის თანამშრომლობის კლუბის IV სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი,  ბათუმი,31 მაისი, 2016 -სტუდენტის საკონფერენციო ნაშრომის ხელმძღვანელი
  19. თ. ნაკაშიძე-მახარაძე, სკოლისა და უნივერსიტეტის თანამშრომლობის კლუბის III სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი, 19 მაისი, 2015- სტუდენტის საკონფერენციო ნაშრომის ხელმძღვანელი
  20. T. Nakashidze-Makharadze, A. Makharadze ,,Challenges of teaching legal English and some aspects of translation legal terminology.” IJAS  International Conference Fraiburg, Germany, 2015”
  21. T. Nakashidze-Makharadze, L. Tavdgiridze “ Importance of Multicultural Teaching Implementation”,  international conference “Education for 21st Century: Multiculturalism, Children’s Rights and Global Citizenship”,  Haifa, Israel, June 30- July,2015
  22. T. Nakashidze-Makharadze, “Some Aspects Of Business Writing And Language Skills Management“,  International Conference, Journal of teaching and education,(JTE), Volume 44, N1, Freiburg, Germany, 2014, 
  23. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, თ. შავლაძე ,,დაწყვილების მიზნით დაწერილი განცხადებების ლინგვო-სტილიტური და კულტუროლოგიური მახასიათებლები (ინგლისური და ქართული საგაზეთო განცხადებების საფუძველზე)”, საერთაშორისო კონფერენციის კრებული-,,ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში II” , ბათუმი, 24-26 ოქტომბერი 2014
  24. თათია ნაკაშიძე-მახარაძე ,,სოციოკულტურული გარემოს ამსახველი მასალები, როგორც სასწავლო რესურსები“, III საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია „კომპიუტინგი/ინფორმატიკა, განათლების მეცნიერებები, მასწავლებლის განათლება.“ , ბათუმი, 17-19ოქტომბერი, 2014
  25. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, IV საერთაშორისო სამეცნიერო–მეთოდური კონფერენცია ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები“, ქუთაისი,  1–2. 06. 2013
  26. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე,  “Intercultural Communications”- საერთაშორისო კონფერენცია, სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, თბილისი,საქართველო, 20.06.2013.
  27. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე,  “Inspiring and Empowering Teachers of English” –conference, Batumi 18.05.2013
  28. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, „სწავლებისა და აღზრდი აქტუალური პრობლემები,“ 13.12.2012
  29. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე,   ,,ბოლონიის პროცესი, ევროპული  სამეზობლო  პოლიტიკა. ” -საერთაშორისო კონფერენცია, რსუ . 28,29 ივნისი,2010
  30. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე,  შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი ,, ჰუმანიტარული მეცნიერებები ინფორმაციულ საზოგადოებაში.” –საერთაშორისო კონფერენცია,  ,,პორტფოლიო როგორც სტუდენტის სწავლის შედეგების შეფასების ფორმა” 2009
  31. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ბათუმი ,, ჩვენი სულიერების ბალავარი”  ,,საქართველოს კათოლიკოს-პატრიარქის ილია II-ის შეხედულებები კულტურათა დიალოგის შესახებ,”2009.
  32. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, დოქტორანტთა რესპუბლიკური სამეცნიერო კონფერენცია : ,, განათლების სფეროს ზოგადი, დარგობრივი და ორიგინალური კომპეტენციები” ,,ინტერპერსონალური და ინტრაპერსონალური კომპეტენციები და მათი მიღწევის მახასიათებლები” 2009.
  33. თ.ნაკაშიძე-მახარაძე, აკაკი წერეთლის  სახელმწიფო უნივერსიტეტის პედაგოგიური ფაკულტეტისა და საქართველოს განათლების მეცნიერებათა აკადემიის ერთობლივიII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია თემაზე: ,,სწავლებისა და აღზრდის აქტუალური პრობლემები” ,,მიმართვის ფორმათა ვარიანტულობა და მათი სპეციფიკა.” 2008.
საგრანტო პროექტები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
 
  1. 2021- 2023, Accelerating Digital Innovation in Schools through Regional Innovation Hubs and a Whole- School Mentoring Model (iHub4Schools),   Grant Agreement (GA) No: 101004676, research person and contact person 
  2. 2019 წლის 20 ივნისიდან - საგრანტო პროექტის ,,ციფრული ინოვაციების მეშვეობით განათლების ხარისხის ამაღლება ქართულ სკოლებში“  პროექტის ნომერი:  124-2018-A - მკლევარი; (“DG-turn: Enhancing Quality of Education bthrough Digital Innovation in Georgian schools,  project number 124-2018-A”)2016, Erasmus+ programme, Jean Monnet Network,  project  number 565086-EPP-1-2015-1-EE-EPPJMO-NETWORK
  3. 2016,  participated in Capacity Building Event within the frame of the MAHATMA project ,, Master in Higher Education  Management: Developing Leaders for Managing Educational Transformation", 530311-TEMPUS-1-2012-1-AM-TEMPUS-JPCR, held at Akaki Tsereteli State University
  4. 2015 წელს პროექტ ,, მულტიკულტურული განათლების ასახვა მასწავლებელთა განათლების პროგრამაში“ ფარგლებში (ფონდ ,,ღია საზოგადოება - საქართველოს“ გრანტი №HE/12/14-19885) _ში ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტის წარმომადგენელი ექსპერტი;
  5. 2013  წელის 29 აპრილს წარდგენილია საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია თემაზე ,,სწავლებისა და აღზრდის პრობლემები თანამედროვე საგანმანათლებლო სივრცეში“, საორგანიზაციო კომიტეტის წევრი სსიპ შოთა რუსთაველის სამეცნიერო ფონდის მიერ გამოცხადებული გრანტი CF/3 3/2-210/13;
  6. 2013 წარდგენილი საერთაშორისო გრანტი – შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტში მომზადებული და ევროსაბჭოში წარდგენილი TEMPUS-ის საგრანტო პროექტი;
  7. 2009 წელს რუსთაველის ფონდში წარდგენილ  პროექტში- მონაწილე;
  8. 2009 წელს თებერვალ-აპრილში შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტში მომზადებული და ევროსაბჭოში წარდგენილი TEMPUS-ის საგრანტო პროექტის  ,,ახალი მექანიზმების დანერგვა პედაგოგიური პრაქტიკის გაუმჯობესებისა და  რეფორმისათვის ”- მონაწილე;
  9. 2008 წელს რუსთაველის ფონდში წარდგენილ პროექტში ,,პედაგოგიური პრაქტიკისადმი ახალი მიდგომები, როგორც სტუდენტის დასაქმებისათვის მზაობის ხარისხის განმსაზღვრელი.” პროექტის მონაწილე , შიფრი:196 082-220. შეფასება: 87,5;
  10. 2007 წელს ეროვნული სამეცნიერო ფონდი დაუფინანსებელი გრანტის მონაწილე, შიფრი 2-780, პროექტმა მიიღო შეფასება 81,3;
სტაჟირება, ტრენინგები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1.  2023. 22.06. Erasmus+ პროექტის ,,სწავლების ოპტიმიზაცია და აკადემიური ინკლუზია დისტანციური სწავლებისა და სწავლის გამოყენებით" (Learning Optimization and Academic Inclusion Via Equitative Distance Teaching and Learning - Love Distance) ფარგლებში ჩატარებულ ტრენინგში „ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში(ტრენინგის თემატიკა:  პროგრამების GitMind, Moodle H5P გამოყენება, პროგრამის diagramsnet გამოყენება, პროგრამის Miro გამოყენება)
  2.   2023, Writing in the Sciences, an online non-credit course authorized by Stanford University
  3. 2023, 23 February, Oxford Professional Development Webinar, Harmonize: Breaking down barriers to project-based learning
  4. 2023, 8 August, Webinar on Developing skills to enhance your career as a teacher educator, British Council
  5. 2022 12-27 th February - Classroom Activities, Interaction and Motivation, Norwich Institute for Language Education (NILE) & INT English Language and Training Centre
  6.  2022, 17 October-23 November -  Beyond Networking: School-to-school mentoring for Digital Innovation, European Schoolnet Academy (20 hour online course), Brussels
  7. 2022, Erasmus+ პროექტის ,,სწავლების ოპტიმიზაცია და აკადემიური ინკლუზია დისტანციური სწავლებისა და სწავლის გამოყენებით" (Learning Optimization and Academic Inclusion Via Equitative Distance Teaching and Learning - Love Distance) ფარგლებში ჩატარებულ ტრენერთა ტრენინგში ტრენინგის დაგეგმვა ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებით
  8. 2021 8th June – ‘Insights into Video in the Language  Classroom’ , NILE Insights, UK
  9. 2021 23rd March -Insights into Challenging Perspectives in ELT, NILE Insights, UK
  10. 2021 9th February -, Stories at the heart of learning in the Primary Classroom, advanced learning webinar, Macmillan education, online
  11. 2020 21 მაისი - Erasmus+ პროექტის ,,აკადემიური კეთილსინდისიერება  ხარისხიანი სწავლისა და სწავლებისათვის ქართულ უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“  (Academic Integrity For Quality Teaching and Learning in Higher Education Institutions in Georgia -Integrity) ფარგლებში ჩატარებულ ვებინარში „Turnitin -ის პროგრამის გამოყენებით ნაშრომის შემოწმება და რუბრიკების გამოყენება“
  12. 2020- 4th, 11th, 18th August - Panel discussions ‘ Insights into Language Assessment, Teaching Methodologies and Digital Technologies in Language Teaching. NILE Insights, UK
  13. 2020- Various Means of Raising Motivation for Online Learning, Workshop, English Language and Training Centre, Batumi
  14. 02.12.2019-07.12.2019- participant in KA2- Special Mobility Strand, Project CURE Curricular Reform For Democratic Principles and Civil Education in Teacher-Training Programs in Israel and in Georgia,  Canterbury Christ Church University, United Kingdom
  15. 2019, 21 August, Teaching for Success Understanding methods and approaches in ILT, British Council online courses
  16. 17-20 June 2019,  20 -Hour Summer Teaching Training Course on Design-based Thinking and Performance Assessment, University of ST. George, Georgia, Tbilisi
  17. 09.06.2019 –„მულტისემიოტიკური პრეზენტაციის უნარები“, ა(ა)იპ ცირა ბარბაქაძის რიტორიკის სკოლა; ( NNLE Tsira Barbakadze’s Rhetoric School, training Program  “Multisemiotic Pressentation Skills”, Georgia, Batumi
  18. 30.04-01.05.2019 – TESOL seminar on Teaching English Lexically,   trainer: Andrew Walkley, Global Teaching Academy, 96681-IAO,  Batumi, Georgia
  19. 16.04.2019 – TOEFEL ITP Test Teacher Training, ETS, the official developer of the TOEFEL test;
  20. 2018, 08.02.-14.02., in the Johan Skytte Institute of Political Studies continuing educational programme- Teaching in a Multicultural Environment (SVJS.TK.009) 156 hours (6ECTS), Tartu, Estonia
  21. 2017, 21-25 June- the workshops: using Images and Promoting Visual Thinking in the Classroom; Going Mobile; Gamification in the Language Classroom; Multiple Intelligences; Coaching for Success; Cre-activating your Coursebook; How to Plan Lessons Effectively; TLHenglish examinations, Manuela Mena Octavio, Batumi, Georgia
  22. 2016, Teaching Probation program at INT, 100 hours,  Georgia, Batumi
  23. 2016 May, Lesson Planning and Feedback,  English Teachers' Association of Georgia, N044, Georgia, Batumi
  24. 2014, 29.03-03.07, Has attended 15-hour course in the frame of the Fulbright Program in "Research in the Education Classroom: Data driven decision-making", LEPL Batumi Shota Rustavely State University
  25. 2014, March, “Basics in Language Testing (BiLT)“,( English Teachers’ Association of Georgia), BILT# 025, Batumi, Georgia  ,,უცხო ენის ტესტირების საფუძვლები”, (საქართველოს ინგლისური ენის მასწავლებელთა საერთაშორისო ასოციაციაცია იტაგი), ბათუმი, მარტი 2014,  BILT #025
  26. 2014, June, English for Teaching 2(EFT2), ( English Teachers’ Association of Georgia), EFT2 # 017,  Georgia, Batumi   
  27. 2014, September, Teacher Development Workshop provided by the Centre of Teaching English INT,   Georgia, Batumi
  28. 2012, 16.09 .EWMI-G-Pac –ის აღმოსავლეთ-დასავლეთის მართვის ინსტიტუტის მიერ საუნივერსიტეტო საგრანტო მხარდაჭერის ფარგლებში დაფინანსებული ტრენინგი: “პარალელული ელექტრონული კორპუსი, როგორც სასწავლო მეთოდური და კვლევის ტექნოლოგიa.”
  29. 2012, 9-10 November, “Language in Globalisation Era and Foreign Language online teaching Moduls” , held by International Federation of Language Teacher Association (FIPLV) and Multilingual Association of Georgia (MAG), Batumi
  30. 2011, December, Business English Teaching. ITAG   
  31. 2011, 20.06.“English Language Teaching, Poetry and Folksongs” TtI school of England 
  32. 2011, 24. 09, ორენოვანი ლექსიკოგრაფიის მნიშვნელობა უცხო ენების სწავლებისათვის, ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 
  33. 2011, November, Modern English Language Teaching (MELT),  ETAG,(English Teachers' Association  of Georgia)   
  34. 2010, Newly Qualified Teachers, (NQT), ETAG  (English Teachers' Association  of Georgia) 
  35. 2010, Developing Writing Skills, (DWS),ETAG (English Teachers' Association  of Georgia) 
  36. 2010, Teaching Knowledge Test (TKT ), ETAG(English Teachers' Association  of Georgia) 
  37. 2010, English Language Teaching Through Story Telling, Oxford House
  38. 2009 ემოციის მართვა სასწავლო პროცესში, დიმიტრი უზნაძის ფსიქოლოგიის ინსტიტუტი, ტრენინგი 
უცხო ენების ცოდნა:

ინგლისური, რუსული

კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა:

Microsoft office: Microsoft office word, Microsoft office excel, Microsoft office  Power point,  Microsoft office outlook, Internet explorer

 

 

 
უკან

საკონტაქტო ინფორმაცია

საქართველო, ბათუმი, 6010
რუსთაველის/ნინოშვილის ქ. 32/35
ტელ: +995(422) 27–17–80
ფაქსი: +995(422) 27–17–87
ელ. ფოსტა: info@bsu.edu.ge
     

სიახლის გამოწერა