ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტი

ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის და მარკეტინგის დარგობრივი დეპარტამენტი

აკადემიური პერსონალი

სახელი და გვარი: ნინო მამულაძე
აკადემიური თანამდებობა: ასისტ. პროფესორი
დაბადების თარიღი: 22.07.1988
მისამართი: შ. ხიმშიაშვილის 9
ელ-ფოსტა: nino.mamuladze@bsu.edu.ge
ტელეფონი: 558 90 39 38
განათლება:
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი
განათლების მიმართულება, დარგი: ინგლისური ენა და ლიტერატურა
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრის აკადემიური ხარისხი
განათლების მიმართულება, დარგი: ბიზნესის ადმინისტრირება (მარკეტინგი)
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ბიზნესის ადმინისტრირების აკადემიური დოქტორის ხარისხი
განათლების მიმართულება, დარგი: ბიზნესის ადმინისტრირება (მარკეტინგი)
სამეცნიერო ინტერესების სფერო:

მარკეტინგი, მომხმარებელთა ქცევა.

სამუშაო გამოცდილება:

2021-დან: ბათუმის შოთა რუსთველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი -ასისტენტ-პროფესორი;

2018-დან: ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი - ასოცირებული პროფესორი;

2018-2021 წწ: ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - უფროსი მასწავლებელი;

2015-2018 წწ: ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი - მოწვეული უფროსი მასწავლებელი;

2013-2018 წწ: ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - მოწვეული მასწავლებელი;

გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):

 

მონოგრაფია:

,,ქართული ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის ამაღლების გზები ფასეულობების საფუძველზე"

მამულაძე  ნინო - თბილისი 2018.  ISBN 978-9941-9597-2-1.

 

გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში)

  1. მამულაძე ნ., მამულაძე გ. - Strategic approaches of company’s image management in modern conditions" - საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი ჟრნალი ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“, ბათუმი 2023.
  2. მამულაძე ნ. - ,,The algorithm for developing value-based marketing strategies in georgian tourist companies" - საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი ჟრნალი ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“, ბათუმი 2022. 
  3. მამულაძე ნ. - ,,მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში", პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო  სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ - კონფერენციის მასალების კრებული, თბილისი 2022.
  4. მამულაძე ნ., ბერიძე ნ. - ,,Public Relations as the main method of promotion in tourism" - Украiна у свiтових глобалiзацiйних процесах: культура, Экономика, суспiльство – IV мiжнародна науково-практична конференцiя. Тези доповiдей. Стр:45-47, უკრაინა  2022.
  5. მამულაძე ნ. - ,,სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში - ივანე ჯავახიშვილის სა­ხე­ლობის თბილისის სა­ხელ­მწიფო უნივერსი­ტე­ტი. პაატა გუგუშვილის სახელო­ბის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალ­ფრედ კურატაშვილის დაბა­დე­ბი­დან მე-80 წლისთვი­სადმი მიძღვნი­ლი საერ­თა­შორისო სამეცნიერო კონ­ფე­რენციის ,,XXI საუ­კუ­ნის ეკო­ნომი­კური, სო­ციალური, ეკო­ლოგი­ური და ტექნო­ლო­გიური გა­მო­წვე­ვები“ - მასალების  კრებუ­ლი.   თბილისი 2021;
  6. მამულაძე ნ. - ,,ეკოლოგიური (მწვანე) მარკეტინგი და რეალობა - ივანე ჯავახიშვილის სა­ხე­ლობის თბილისის სა­ხელმწიფო უნივე­რსი­ტე­ტი. პაატა გუგუშვილის სახელო­ბის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პაატა გუ­გუ­შვილის სახელობის ეკო­ნომი­კის ინსტიტუ­ტის 75 და ჟურნალ ეკო­­ნომისტის 10 წლისთავი­სადმი მიძ­ღვნილ საერთა­შორისო სამეც­ნიერო კონფერენციას „მწვანე ეკო­ნომიკის“ ფორმი­რე­ბის თანამედ­როვე პრობ­ლემები. სამეცნიერო შრო­მების კრე­ბული. თბილისი 2019. ISBN 978-9941-13-854-6;
  7. მამულაძე ნ. - ,,ქართული და უცხოური ტურისტული ფირმების ფასეულობათა მარკე­ტინ­­გული სტრატეგიები თანამედროვე პირო­ბებ­ში- საერთაშორისო რეფერი­რებადი და რეცენზი­რებადი სამეცნიერო პრა­ქტი­კული ჯურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“. #5. ბათუმი - 2018. ISSN 2449-2418;
  8. მამულაძე ნ., მამულაძე გ., - ,,მარკეტინგული კონ­ცეფ­ციები და მისი გან­ვითარების ძირითადი მიმართულებები თანა­მედროვე ეტაპზე“ - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსი­ტეტი, პაატა გუგუშვილის ეკონო­მიკის ინსტიტუტი. პროფესორ გიორგი პაპავას დაბადებიდან 90-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთა­შორისო სამეცნიერო-პრაქ­ტიკული კონფერენციის - პოსტკომუ­ნისტური ქვეყნების ეკონომიკების აქტუალური პრობლემები თანამედროვე ეტაპზე- სამეცნიერო შრომების კრებული. თბილისი - 2016. ISSN 1987 – 6904 / ISBN 978-9941-13-599-6;
  9. მამულაძე ნ., მამულაძე გ., - ,,ფასეულობების როლი მარკეტინგი 3.0-ში -  საერთაშორისო რეფერი­რებადი და რეცენზი­რებადი სამეცნიერო პრაქ­­ტიკული ჟურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“. #3.  ბათუმი 2016. ISSN 2449-2418;
  10. მამულაძე ნ., - ,,მარკეტინგის ევოლუ­ცია: მარკეტინგ 1.0-დან მარკეტინგ 3.0- მდე - საქართველოს ტექ­ნიკუ­რი უნი­ვერ­სი­ტეტი, სა­ქარ­თველოს საინჟინრო აკადემია. ყოველკვარ­ტა­ლური რე­ფე­­რი­რებადი და რეცენზირებადი სა­ერთა­შორისო სამეცნიერო ჟურ­ნა­ლი ,,ბიზნეს-ინჟი­ნერინგი“   #3.  თბი­ლისი 2016. ISSN 1512-0538;
  11. მამულაძე ნ., ბეჟანიძე ნ., - ,, ტურიზმის, როგორც მომსახურების სფეროს მარკეტინგული კვლევა - I საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქ­ტიკული კონფერენციის მასალათა კრებული. ბათუმი - 2015. ISBN 978-9941-22-687-8;
  12. მამულაძე ნ., შონია დ., - ,, საქართველოს ეკონომიკის ინოვაციური აქტიურობა და საინვესტიციო გარემო - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბი­ლისის სახელმწიფო უნივერ­სი­ტეტი. პაატა გუგუშვილის სახე­ლო­ბის ეკონომიკის ინსტიტუტი. აკა­დე­მიკოს პაატა გუგუშვილის დაბა­დებიდან 110-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთა­შორისო სამეც­ნიერო-პრაქტიკული კონ­ფე­რენციის მასალების კრებული. თბილისი - 2015. ISBN 978-9941-13-435-7;
  13. მამულაძე ნ., შონია დ., - ,, ქვეყნის იმიჯი და საინვესტიციო გარემო“ - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნი­ვერსიტეტი, საერთაშორისო სამეც­ნი­ერო პრაქტიკული კონფერენციის მასალათა კრებული. ქუთაისი - 2015;
  14. მამულაძე ნ., ბეჟანიძე ნ., - ,, საერთაშორისო რეკლამის ძირითადი პრობლემები და მათი გადაწყვეტის გზები - გორის სახელმწიფო სასწავლო უნი­ვერსიტეტი, მეშვიდე საერთ­აშო­რი­სო კონფერენციის ,,განათლება, ეკო­ნომიკა და მდგრადი განვითარება“ მასალების კრებული. გორი - 2014. ISBN 978-9941-0-7894-1;
  15.  მამულაძე ნ., ბეჟანიძე ნ., - ,, ბიზნესის განვითარების პრობლემები -     საქართველოს ბიზნესის აკადემია. სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენ­ციის მასალათა კრებული. თბილისი - 2014;
  16. მამულაძე ნ. - ,,Modern problems of management and marketing“ - Десятий иубиленной международний науко-практичная конфуренция молодых ученних. ტერნოპილი - 2013. ISBN 978-966-654-318-2  .    
საერთაშორისო სამეცნიერო ფორუმებში მონაწილეობა (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):
  1. ,,მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები და მისი გავლენა კომპანიის საქმიანობაზე“.  მეზღვაურთა საერთაშორისო დღისადმი მიძღვნილი VII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი. ბათუმი 2023.
  2. ,,Public Relations as the main method of promotion in tourism" -  Украiна у свiтових глобалiзацiйних процесах: культура, Экономика, суспiльство – IV мiжнародна науково-практична конференцiя, უკრაინა 2022.
  3. ,,მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში" - პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო  სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ თბილისი 2022.
  4. სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში - ივანე ჯავახიშვილის სა­ხე­ლობის თბილისის სა­ხელ­მწიფო უნივერსი­ტე­ტი. პაატა გუგუშვილის სახელო­ბის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალფრედ კურატაშვილის დაბა­დე­ბი­დან მე-80 წლისთვი­სადმი მიძრნილი საერ­თა­შორისო სამეცნიერო კონფე­რენციის ,,XXI საუ­კუ­ნის ეკონომი­კური, სო­ციალური, ეკოლოგიური და ტექნოლოგიური გა­მო­წვევები“.  თბილისი 2021;
  1. ეკოლოგიური (მწვა­ნე) მარკეტინგი და რეალობა - ივანე ჯავახიშვილის სა­ხე­ლობის თბილისის სა­ხელმწიფო უნივე­რსი­ტე­ტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პაატა გუ­გუ­შვილის სახელობის ეკო­ნომიკის ინსტიტუ­ტის 75 და ჟურნალ ეკო­ნომისტის 10 წლისთავი­სადმი მიძ­ღვნილ საერთა­შორისო სამეცნიერო კონფერენციას „მწვანე ეკო­ნომიკის“ ფორმი­რე­ბის თანამედროვე პრობ­ლემები. თბილისი 2019’
  1. მარკეტინგის განვი­თა­რების თანა­მედ­როვე ტენდენციები ტურიზმის სფე­რო­ში - ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი. საერთაშორისო სამეც­ნიერო კონფერენ­ცია ,,კულტურა და ხელოვნება თანამედროვე კონტექს­ტში“. ბათუმი 2019;
  1. The role of values in Georgian and foreign tourist firms marketing activities - ბათუმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი, ეკონომიკური კვლევების ეროვნული ინსტიტუტი. Modern marine technologies, problems of socio-economic development and solutions. ბათუმი 2017;
  1. მარკეტინგული კონ­ცეფციები და მისი განვითარების ძირი­თადი მიმართუ­ლე­ბე­ბი თანამედროვე ეტაპზე - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსი­ტეტი, პაატა გუგუშვილის ეკონო­მიკის ინსტიტუტი. პროფესორ გიორგი პაპავას დაბადებიდან 90-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთა­შორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის - პოსტკომუნისტური ქვეყნების ეკონომიკების აქტუალური პრობლემები თანამედროვე ეტაპზე. თბილისი - 2016;
  1. მარკეტინგის ევო­ლუ­ცია: მარკეტინგი 1.0-დან მარკეტინგი 3.0-მდე - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნი­ვერ­სიტეტი. მეოთხე საერთა­შორისო ეკო­ნო­მიკური კონფერენცია IEC-2016. ,,ეროვ­ნული ეკონომიკის განვი­თა­რების მოდელები: გუშინ, დღეს, ხვალ“. თბილისი 2016;
  1. ტურიზმის, როგორც მომსახურების სფე­როს მარკეტინგული კვლევა - I საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქ­ტიკული კონფერენცია.  ბათუმი - 2015;
  1. საქართველოს ეკო­ნო­მიკის ინოვა­ცი­ური აქტიურობა და საინ­ვესტიციო გარემო - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბი­ლისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. აკადემიკოს პაატა გუგუშვილის დაბადებიდან 110-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთა­შორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონ­ფე­რენცია.თბილისი - 2015;
  1. ქვეყნის იმიჯი და საინვესტიციო გარემო - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნი­ვერსიტეტი, საერთაშორისო სამეცნი­ერო პრაქტიკული კონფერენცია. ქუთაისი - 2015;
  1. საერთაშორისო რეკ­ლამის ძირითადი პრობ­ლემები და მა­თი გადაწყვეტის გზები - გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი, მეშვიდე საერთ­აშორისო კონფერენციის ,,განათლება, ეკონომიკა და მდგრადი განვითარება“. გორი - 2014;
  1. ბიზნესის განვითა­რების პრობლემები - საქართველოს ბიზნესის აკადემია. სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენ­ცია. თბილისი - 2014;
  1. Modern problems of management and marketing - Десятий иубиленной международний науко-практичная конфуренция молодых ученних. ტერნოპილი - 2013. 
საგრანტო პროექტები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):

,,უმაღლესი განათლების სახელმწიფო დაფინანსების გავლენა ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ განვითარებაზე" - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - მიზნობრივი სამეცნიერო-კვლევითი პროექტი.

სტაჟირება, ტრენინგები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში):

1. კვლევის სწორად დაგეგმვა, განხორციელება და შეფასების ვალიდური მექანიზმები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“ - 2022

2. მარკეტინგისა და პრომოუტინგის ბაზისები - ბათუმი 2019;

2. International scientific-practical conference: ,,Global Marketing: analysis and Challanges of Our Time". Georgia, Batumi - 2019. 

3. The Third Scientific and Practical Conference dedicated to International Day of Seafarers:

,,Modern marine technologies, problems of socio-economic development and solutions". Georgia, Batumi - 2017. 02-NIER-0060.

 

უცხო ენების ცოდნა:

ინგლისური;  რუსული.

კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა:

Microsoft Word; Excel; Powerpoint; Paint; Internet.

 
უკან

საკონტაქტო ინფორმაცია

საქართველო, ბათუმი, 6010
რუსთაველის/ნინოშვილის ქ. 32/35
ტელ: +995(422) 27–17–80
ფაქსი: +995(422) 27–17–87
ელ. ფოსტა: info@bsu.edu.ge
     

სიახლის გამოწერა