აკადემიური პერსონალი
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი
განათლების მიმართულება, დარგი: ინგლისური ენა და ლიტერატურა
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ბიზნესის ადმინისტრირების მაგისტრის აკადემიური ხარისხი
განათლების მიმართულება, დარგი: ბიზნესის ადმინისტრირება (მარკეტინგი)
კვალიფიკაცია/აკადემიური ხარისხი: ბიზნესის ადმინისტრირების აკადემიური დოქტორის ხარისხი
განათლების მიმართულება, დარგი: ბიზნესის ადმინისტრირება (მარკეტინგი)
მარკეტინგი, მომხმარებელთა ქცევა.
2021-დან: ბათუმის შოთა რუსთველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი -ასისტენტ-პროფესორი;
2018-დან: ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი - ასოცირებული პროფესორი;
2018-2021 წწ: ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - უფროსი მასწავლებელი;
2015-2018 წწ: ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი - მოწვეული უფროსი მასწავლებელი;
2013-2018 წწ: ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - მოწვეული მასწავლებელი;
მონოგრაფია:
,,ქართული ტურისტული ფირმების კონკურენტუნარიანობის ამაღლების გზები ფასეულობების საფუძველზე"
მამულაძე ნინო - თბილისი 2018. ISBN 978-9941-9597-2-1.
გამოქვეყნებული სამეცნიერო შრომები (ბოლო 10 წლის განმავლობაში)
- მამულაძე ნ., მამულაძე გ. - Strategic approaches of company’s image management in modern conditions" - საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი ჟრნალი ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“, ბათუმი 2023.
- მამულაძე ნ. - ,,The algorithm for developing value-based marketing strategies in georgian tourist companies" - საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი ჟრნალი ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“, ბათუმი 2022.
- მამულაძე ნ. - ,,მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში", პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ - კონფერენციის მასალების კრებული, თბილისი 2022.
- მამულაძე ნ., ბერიძე ნ. - ,,Public Relations as the main method of promotion in tourism" - Украiна у свiтових глобалiзацiйних процесах: культура, Экономика, суспiльство – IV мiжнародна науково-практична конференцiя. Тези доповiдей. Стр:45-47, უკრაინა 2022.
- მამულაძე ნ. - ,,სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში“ - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალფრედ კურატაშვილის დაბადებიდან მე-80 წლისთვისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის ,,XXI საუკუნის ეკონომიკური, სოციალური, ეკოლოგიური და ტექნოლოგიური გამოწვევები“ - მასალების კრებული. თბილისი 2021;
- მამულაძე ნ. - ,,ეკოლოგიური (მწვანე) მარკეტინგი და რეალობა“ - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტის 75 და ჟურნალ ეკონომისტის 10 წლისთავისადმი მიძღვნილ საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციას „მწვანე ეკონომიკის“ ფორმირების თანამედროვე პრობლემები. სამეცნიერო შრომების კრებული. თბილისი 2019. ISBN 978-9941-13-854-6;
- მამულაძე ნ. - ,,ქართული და უცხოური ტურისტული ფირმების ფასეულობათა მარკეტინგული სტრატეგიები თანამედროვე პირობებში“ - საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო პრაქტიკული ჯურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“. #5. ბათუმი - 2018. ISSN 2449-2418;
- მამულაძე ნ., მამულაძე გ., - ,,მარკეტინგული კონცეფციები და მისი განვითარების ძირითადი მიმართულებები თანამედროვე ეტაპზე“ - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პროფესორ გიორგი პაპავას დაბადებიდან 90-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის - პოსტკომუნისტური ქვეყნების ეკონომიკების აქტუალური პრობლემები თანამედროვე ეტაპზე- სამეცნიერო შრომების კრებული. თბილისი - 2016. ISSN 1987 – 6904 / ISBN 978-9941-13-599-6;
- მამულაძე ნ., მამულაძე გ., - ,,ფასეულობების როლი მარკეტინგი 3.0-ში“ - საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო პრაქტიკული ჟურნალი - ,,ინოვაციური ეკონომიკა და მართვა“. #3. ბათუმი 2016. ISSN 2449-2418;
- მამულაძე ნ., - ,,მარკეტინგის ევოლუცია: მარკეტინგ 1.0-დან მარკეტინგ 3.0- მდე“ - საქართველოს ტექნიკური უნივერსიტეტი, საქართველოს საინჟინრო აკადემია. ყოველკვარტალური რეფერირებადი და რეცენზირებადი საერთაშორისო სამეცნიერო ჟურნალი ,,ბიზნეს-ინჟინერინგი“ #3. თბილისი 2016. ISSN 1512-0538;
- მამულაძე ნ., ბეჟანიძე ნ., - ,, ტურიზმის, როგორც მომსახურების სფეროს მარკეტინგული კვლევა“ - I საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის მასალათა კრებული. ბათუმი - 2015. ISBN 978-9941-22-687-8;
- მამულაძე ნ., შონია დ., - ,, საქართველოს ეკონომიკის ინოვაციური აქტიურობა და საინვესტიციო გარემო“ - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. აკადემიკოს პაატა გუგუშვილის დაბადებიდან 110-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის მასალების კრებული. თბილისი - 2015. ISBN 978-9941-13-435-7;
- მამულაძე ნ., შონია დ., - ,, ქვეყნის იმიჯი და საინვესტიციო გარემო“ - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საერთაშორისო სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენციის მასალათა კრებული. ქუთაისი - 2015;
- მამულაძე ნ., ბეჟანიძე ნ., - ,, საერთაშორისო რეკლამის ძირითადი პრობლემები და მათი გადაწყვეტის გზები“ - გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი, მეშვიდე საერთაშორისო კონფერენციის ,,განათლება, ეკონომიკა და მდგრადი განვითარება“ მასალების კრებული. გორი - 2014. ISBN 978-9941-0-7894-1;
- მამულაძე ნ., ბეჟანიძე ნ., - ,, ბიზნესის განვითარების პრობლემები“ - საქართველოს ბიზნესის აკადემია. სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენციის მასალათა კრებული. თბილისი - 2014;
- მამულაძე ნ. - ,,Modern problems of management and marketing“ - Десятий иубиленной международний науко-практичная конфуренция молодых ученних. ტერნოპილი - 2013. ISBN 978-966-654-318-2 .
- ,,მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები და მისი გავლენა კომპანიის საქმიანობაზე“. მეზღვაურთა საერთაშორისო დღისადმი მიძღვნილი VII საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია, ბათუმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი. ბათუმი 2023.
- ,,Public Relations as the main method of promotion in tourism" - Украiна у свiтових глобалiзацiйних процесах: культура, Экономика, суспiльство – IV мiжнародна науково-практична конференцiя, უკრაინა 2022.
- ,,მომხმარებელთა ქცევის მახასიათებლები სოციალურ ქსელში" - პროფესორ გიორგი წერეთლის დაბადებიდან 70 წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია - ,,ეკონომიკის ინოვაციური განვითარება: მსოფლიო გამოცდილება და პერსპექტივები“ თბილისი 2022.
- სავაჭრო კომპანიის კომუნიკაციური პოლიტიკა და მისი თავისებურებები საქართველოში - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. ალფრედ კურატაშვილის დაბადებიდან მე-80 წლისთვისადმი მიძრნილი საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის ,,XXI საუკუნის ეკონომიკური, სოციალური, ეკოლოგიური და ტექნოლოგიური გამოწვევები“. თბილისი 2021;
- ეკოლოგიური (მწვანე) მარკეტინგი და რეალობა - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტის 75 და ჟურნალ ეკონომისტის 10 წლისთავისადმი მიძღვნილ საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციას „მწვანე ეკონომიკის“ ფორმირების თანამედროვე პრობლემები. თბილისი 2019’
- მარკეტინგის განვითარების თანამედროვე ტენდენციები ტურიზმის სფეროში - ბათუმის ხელოვნების სასწავლო უნივერსიტეტი. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენცია ,,კულტურა და ხელოვნება თანამედროვე კონტექსტში“. ბათუმი 2019;
- The role of values in Georgian and foreign tourist firms marketing activities - ბათუმის ნავიგაციის სასწავლო უნივერსიტეტი, ეკონომიკური კვლევების ეროვნული ინსტიტუტი. Modern marine technologies, problems of socio-economic development and solutions. ბათუმი 2017;
- მარკეტინგული კონცეფციები და მისი განვითარების ძირითადი მიმართულებები თანამედროვე ეტაპზე - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, პაატა გუგუშვილის ეკონომიკის ინსტიტუტი. პროფესორ გიორგი პაპავას დაბადებიდან 90-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენციის - პოსტკომუნისტური ქვეყნების ეკონომიკების აქტუალური პრობლემები თანამედროვე ეტაპზე. თბილისი - 2016;
- მარკეტინგის ევოლუცია: მარკეტინგი 1.0-დან მარკეტინგი 3.0-მდე - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. მეოთხე საერთაშორისო ეკონომიკური კონფერენცია IEC-2016. ,,ეროვნული ეკონომიკის განვითარების მოდელები: გუშინ, დღეს, ხვალ“. თბილისი 2016;
- ტურიზმის, როგორც მომსახურების სფეროს მარკეტინგული კვლევა - I საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია. ბათუმი - 2015;
- საქართველოს ეკონომიკის ინოვაციური აქტიურობა და საინვესტიციო გარემო - ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. პაატა გუგუშვილის სახელობის ეკონომიკის ინსტიტუტი. აკადემიკოს პაატა გუგუშვილის დაბადებიდან 110-ე წლისთავისადმი მიძღვნილი საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია.თბილისი - 2015;
- ქვეყნის იმიჯი და საინვესტიციო გარემო - აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, საერთაშორისო სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენცია. ქუთაისი - 2015;
- საერთაშორისო რეკლამის ძირითადი პრობლემები და მათი გადაწყვეტის გზები - გორის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი, მეშვიდე საერთაშორისო კონფერენციის ,,განათლება, ეკონომიკა და მდგრადი განვითარება“. გორი - 2014;
- ბიზნესის განვითარების პრობლემები - საქართველოს ბიზნესის აკადემია. სამეცნიერო პრაქტიკული კონფერენცია. თბილისი - 2014;
- Modern problems of management and marketing - Десятий иубиленной международний науко-практичная конфуренция молодых ученних. ტერნოპილი - 2013.
,,უმაღლესი განათლების სახელმწიფო დაფინანსების გავლენა ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ განვითარებაზე" - ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი - მიზნობრივი სამეცნიერო-კვლევითი პროექტი.
1. კვლევის სწორად დაგეგმვა, განხორციელება და შეფასების ვალიდური მექანიზმები უმაღლეს საგანმანათლებლო დაწესებულებებში“ - 2022
2. მარკეტინგისა და პრომოუტინგის ბაზისები - ბათუმი 2019;
2. International scientific-practical conference: ,,Global Marketing: analysis and Challanges of Our Time". Georgia, Batumi - 2019.
3. The Third Scientific and Practical Conference dedicated to International Day of Seafarers:
,,Modern marine technologies, problems of socio-economic development and solutions". Georgia, Batumi - 2017. 02-NIER-0060.
ინგლისური; რუსული.
Microsoft Word; Excel; Powerpoint; Paint; Internet.
უკან |